Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki - Outlet
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu. W dobie globalizacji zarówno środowiska akademickie, jak i menedżerowie potrzebują odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak:
* Czym jest konkurencyjność gospodarki?
* Dlaczego jest ona ważna z punktu widzenia biznesu i całego społeczeństwa?
* Czym jest strategia budowania konkurencyjności gospodarki?
* W jaki sposób przystąpić do strategicznego budowania konkurencyjności i co przesądza o skuteczności takiego działania?
Zawarte w książce wnioski dotyczące polskiej gospodarki nadają jej praktyczny wymiar, zachęcając decydentów do odważniejszego formułowania strategii gospodarczych. Motywem przewodnim książki jest zdanie: "Zwiększanie konkurencyjności to maraton - a nie sprint".
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788375610178
-
EAN:
9788375610178
-
Liczba stron:
168
-
Wymiary:
16.5x23.5cm
-
Waga:
0.28kg