Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Tęcza(Gra planszowa)

Gra w kolory

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 2013

  • Seria / cykl: ZMYSŁY

  • Producent: Granna

  • Typ oprawy: kartonowa

Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: gra Gry Planszowe

Tęcza

Tęcza uczy najmłodsze dzieci rozpoznawać i nazywać kolory.
U starszych ćwiczy pamięć. Na kolorowej planszy ukryte są kółeczka z kolorowymi przedmiotami. Dzieci zapamiętują ich położenie. Kolorowa kostka wskazuje obrazek, który trzeba odgadnąć.

Zawartość pudełka
tęczowa plansza do gry
36 żetonów z obrazkami
kostka z kolorowymi ściankami
instrukcja


Wiek graczy: 3-10
Liczba graczy: 1-6

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Pisze i zmazuję Literki

Miś Krzyś zaprasza maluchy do pisania literek.Ćwiczenie to ułatwia suchościeralny marker, którym można pisać nawet krzywo i nie w linijce, gdyż szmatka to wszystko szybko zmaże i znów można próbować napisać prostą i piękną li...

Dookoła świata Wesoła Europa

Przygoda z Europą na pewno zainteresuje małych podróżników. Skąd pochodzi pizza? Kto jest głową Wielkiej Brytanii? Ile języków jest w Europie? Wspaniała zabawa z pytaniami, które pozwolą poznać wiele ciekawostek na temat nas...

Feluś i Gucio grają w literki

Feluś i Gucio ponownie zapraszają do wspólnej zabawy! Po sylabach przyszedł czas na litery, z których możemy ułożyć własne wyjątkowe krzyżówki. Feluś i Gucio grają w literki to niezwykła gra stworzona z myślą zarówno o młod...

Ortografia na 6

„Ortografia na 6” - to gra, podczas której dziecko przyswaja pisownię wyrazów trudnych, często nie dających się uzasadnić żadną regułą. Podczas zabawy dziecko rozwija umiejętności ważne w nauce pisania.Gracze poruszają...

Sylabuję i główkuję Gra edukacyjna Kapitan Nauka

„Sylabuję i główkuję” (3–7 lat) to gra edukacyjna z sześcioma wariantami zabaw o różnym stopniu trudności, które sprawdzą się jako uzupełnienie klasycznych metod nauki czytania. Dzięki zabawom typu memory czy ukła...

Wytęż wzrok Rok w przedszkolu

Bohaterowie książki „Rok w przedszkolu” zapraszają do wspólnych poszukiwań kształtów i kolorów! „Wytęż wzrok” to gra wymagającaniesamowitej spostrzegawczości. Gdzie ukrył się żółty przedmiot? A czerw...

Kto pozmywa?

Miska po sałatce świeci pustkami? Zniknął już ostatni kawałek ziemniaka? Ciszę przy stole przerywa pytanie: kto pozmywa? Dzięki tej prostej grze unikniecie kłótni o to, na kogo ma spaść ten przykry obowiązek. O tym, kto pozmywa, zdecyduje wynik ...

Ocean Memory Kapitan Nauka

MEMORY OCEAN z serii Kapitan Nauka to świetny sposób na wspólną zabawęi doskonały trening pamięci. Składa się z 24 elementów i jest przeznaczone dla dzieci od trzech lat. Piękne ilustracje, narysowane przez Katarzynę Urbaniak...

Pamięć dźwiękowa

Gra polega na zapamiętaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk.To gra dydaktyczna, której celem jest nauka uważnego s...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!