MENU
Darmowa dostawa

The Advertising Concept

(Książka)

The Ultimate Guide on Successful Advertising, Learn Advertising Tips and Paid Advertising Secrets That Would Help Your Advertising Campaigns for Your Business

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Najniższa cena z 30 dni: 67,41 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

74,90
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

The Advertising Concept

The Advertising Concept: The Ultimate Guide on Successful Advertising, Learn Advertising Tips and Paid Advertising Secrets That Would Help Your Advertising Campaigns for Your Business



All businesses need promotion. Businesses need to get the word out so they could get on the radar of customers. It is essential to always acquire new customers because, without them, your business would fail. Business owners should recognize the importance of coming up with a great advertisement. 


In this book, you will learn all the information about different advertisements you could create, post, purchase, and use so you could advertise your business. You will also learn about powerful copywriting techniques that would help the conversion rate for your business. You will discover different types of advertising you can buy and where you can buy it from. You will learn effective strategies on how to make sure all your advertising campaigns are profitable.


Advertising has evolved through time and one cannot undermine its impact on the modern economy. Coming up with an awesome advertisement that will surely stand out might take a bit of trial and error but as long as you follow the tips you will learn in this book, you will eventually come up with a winning advertisement. 


If you want to learn more advertising tips that can help your business, scroll up and click "add to cart now"


  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

40,31 zł
59,90 zł

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.Kurs jęz...
81,37 zł
93,00 zł

The Big Fail

In 2020, the coronavirus pandemic made it painfully clear that governments across the world could not adequately protect their citizens. Millions of people suffered and died in just two years, while administrations around the globe blundered; prize-win...
39,92 zł
49,00 zł

Introducing Economics a graphic guide

A comic-book introduction to economics from David Orrell, the author of Economyths: 11 Ways Economics Gets it Wrong. With illustrations from Borin Van Loon. Part of the internationally-recognised Introducing Graphic Guide series.Today, it s...
64,32 zł

Scientific Advertising

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced. He worked for various advertise...
44,93 zł

BASIC CONCEPT OF STEREOCHEMISTRY

Molecular shape, form and symmetry play a central role in organic chemistry. The aim of this book is to offer a decent understanding of conceptual basis of stereochemistry. Mainly focus lies in the fundamentals of structural stereochemistry rather than...
65,80 zł

Scientific Advertising

David Ogilvy said of Scientific Advertising, "Nobody should be allowed to have anything to do with advertising until he has read this book seven times. It changed the course of my life." In Scientific Advertising Claude C. Hopkins outlines testing an...
157,58 zł

The Concept in Crisis

The publication of Reading Capital-by Louis Althusser, Étienne Balibar, Roger Establet, Pierre Macherey, and Jacques Ranciere-in 1965 marked a key intervention in Marxist philosophy and critical theory, bringing forth a stunning array of co...
342,66 zł

Paradigms of Social Protection (Concept, Models and Experiences)

The current study is aimed to address the knowledge of social protection in society. In the world and developed societies, it is a dire need to make some wellbeing policies for human and social development, however, this study is focusing on the Histor...
388,62 zł

The Self-Concept of Israeli Women in the Military Service

The unique status of Israeli women who perform their mandatory military service represents a topic of considerable research interest, which has already been discussed in different ways and from different perspectives. However, this paper analyzes the q...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!