Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień. Zobacz więcej »

The Economics of Crowdfunding - Outlet(Miękka)

Current Research Issues

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

The Economics of Crowdfunding - Outlet

Jedna z pierwszych książek na europejskim rynku wydawniczym, która ujmuje całościowo problematykę crowdfundingu. Walory naukowe, zaprezentowana w pracy obszerna wiedza empiryczna i faktograficzna czynią to dzieło przystępnym dla szerokiego spektrum czytelników. Praktykom wskazuje możliwości wykorzystania technologii informacyjnych oraz lepszej aktywizacji zasobów posiadanych przez mikro-podmioty, a naukowcom metody i kierunki dalszych badań nad nowymi formami działalności ekonomicznej w warunkach globalizacji i nowoczesnej teleinformatyki. Z książką powinni się zatem zapoznać studenci i wykładowcy szkół ekonomicznych, uczestnicy studiów podyplomowych ekonomii i zarządzania, w szczególności wszystkich studiów MBA z zakresu finansów oraz z zakresu informatyki gospodarczej. Również menedżerowie instytucji, przedsiębiorstw, fundacji prowadzących swoją działalność w oparciu o środki społeczne (charytatywne, kulturalne, oświatowe), dla których crowdfunding jest lub może być ważną formą pozyskiwania funduszy. A dla projektantów i administratorów systemów e-commerce oraz informatycznych platform crowdfundingu książka profesora Dziuby to literatura obowiązkowa.

  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9788380220133
  • EAN: 9788380220133
  • Liczba stron: 182
  • Wymiary: 13.0x20.0cm
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!