Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU


Tworzenie gier komputerowych.(Miękka)

Kompendium producenta

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
33,06
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,94 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS!
GRATIS!
Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Tworzenie gier komputerowych.

Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych
Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej
Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji
Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację
Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania i nadzoru nad zespołem. Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów.

Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży!

Role zarządcze, kreatywne, artystyczne, programistyczne i inne
Przebieg procesu i fazy produkcji gry komputerowej
Opracowanie koncepcji, założeń oraz projektu gry
Tworzenie dokumentacji i planowanie działań
Programowanie, testowanie i wersjonowanie gry
Publikacja gry, marketing i obsługa klienta
Planuj, zarządzaj, dokumentuj - odnieś sukces w branży gier!
Rafał Nowocień — ur. 8 sierpnia 1971 w Radomiu, z wykształcenia archeolog i kulturoznawca, zawodowo od wczesnych lat 90. zajmuje się grami. Redaktor naczelny miesięcznika „Magia i Miecz”, największego polskiego czasopisma o tematyce gier RPG, autor i redaktor legendarnego magazynu poświęconego grom „Secret Service”. Organizator działu gier online portalu Tenbit.pl/Onet.pl. Pracował w CD Projekt Red, gdzie współtworzył grę Wiedźmin, a także w firmach: Gadu-Gadu, Egmont, Accenture, Hypermedia Isobar, Reality Games, Farm 51, Bloober Team i innych. Autor, współautor i menedżer produkcji ponad czterdziestu gier (PC, konsolowych, mobilnych, tekstowych, planszowych, „papierowych” RPG itd.), od kilku lat pracuje jako niezależny projektant i producent. Mieszka w Krakowie.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Polski krok po kroku Gry i zabawy językowe

Gry i zabawy językowe to zestaw 61 różnorodnych materiałów dydaktycznych: gier, plansz, krzyżówek, fiszek ze słowami, obrazków, kart dialogowych, puzzli, które powstały z myślą o uatrakcyjnieniu kursu języka polskiego...

Niebezpieczna gra

Kiedy od rozwiązania sprawy dzielą sekundy, nie ma czasu na logiczne myślenie, a górę bierze instynkt. Mężczyzna w ciężkim stanie trafia do łódzkiego szpitala. Nie pamięta, jak się nazywa ani co się stało. Powtarza tylko imię ...
22,00 zł

Gra w kolory 3 Ćwiczenia Część 3

Ćwiczenia część 3, klasa 3 z kolorową wkładką z naklejkami zawierają zintegrowane treści edukacji polonistycznej, przyrodniczej, plastyczno - technicznej i muzycznej. Różnorodny materiał zachęca uczniów do podejmowania wielu aktywności.<...

Tradycyjne gry i zabawy świetlicowe

W książce przypomniano 125 najatrakcyjniejszych gier i zabaw świetlicowych z lat 1821–1936. Jak łatwo ocenić, zdecydowanie przewyższają one walorami dydaktycznymi i wychowawczymi wiele z najpopularniejszych obecnie. Zbiorek adresowany jest przede...

Układanka. Teoria gier

Obojętność i pasja, lojalność i zdrada, miłość i morderstwo – to wszystko znajdziecie w Układance. Natalia Nowak-Lewandowska udowodniła, że w pisaniu kryminałów jest tak samo dobra jak w pisaniu powieści obyczajowych. Jej Układanka intry...

Gra Loteryjka Kolory 2+

Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. „Loteryjka” rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także ...

Gra o tron

W Zachodnich Krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z północy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi pradawne rasy i starzy bogowie. Zbunto...

Facebook Włącz się do gry

Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań...
34,00 zł

Gra luster

Gdy Montalbano postanawia pomóc swojej nowej sąsiadce, Lilianie Lombardo, po tym jak silnik jej samochodu odmawia posłuszeństwa, nie domyśla się nawet jakie będą konsekwencje tego niewinnego i życzliwego gestu. Wkrótce okaże się, że inteligentna, piękn...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!