MENU

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.

(Z rozdziału 1)

Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia "zakorzeniła się" w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały "podręcznik" dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

Wydawnictwa Profesjonalne PWN to nowoczesne publikacje napisane przez najlepszych praktyków biznesu oraz wybitnych naukowców z polskich i zagranicznych uczelni.

Partnerzy wydania:

Stratex Nowoczesna Firma Konsultea.pl

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

40,98 zł
57,00 zł

Syria Porażka strategii Zachodu

Jakkolwiek sprawy się potoczą, w Syrii nic już nie będzie jak dawniej. Przemoc będzie wygasała latami - zbyt wiele broni znalazło się w tym kraju, zbyt wielu ludzi za nią chwyciło. Zachodzi ryzyko, że cały region - Turcja w szczególności, lecz t...
71,20 zł
89,00 zł

Strategia dla Polski

"Publikacja samym swoim tytułem nawiązuje do programu gospodarczego Strategia dla Polski, opracowanego i realizowanego w latach 1994-1997 przez prof. Grzegorza W. Kołodkę, pełniącego wówczas funkcje wicepremiera i ministra finansów. Książka została ...
13,71 zł
15,75 zł

Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu. Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia...
47,98 zł
59,00 zł

Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku

W okresie ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych rola strategii dystrybucji w ramach strategii marketingowej banku znacząco wzrosła. Było to szczególnie widoczne w obszarze bankowości detalicznej. Rola stra...
34,50 zł
49,99 zł

33 strategie wojny

33 strategie wojny 1. Przegrywaj bitwy, ale wygrywaj wojny: wielka strategia 2. Poznaj przeciwnika: strategia zdobywania informacji 3. Niszcz przeciwnika od środka: strategia wewnętrznego frontu i trzydzieści innych strategii... Robert Greene stworzył...
44,63 zł
59,90 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji —...
40,00 zł

Jak Tadeusz Żeleński stworzył Boya Strategie, autokreacje, wizerunki

Monografia, której celem jest próba odpowiedzi na pytanie postawione w tytule, przedstawia nowe spojrzenie na kształtowanie literackiej autobiografii i wizerunku pisarza, stosowanie zabiegów autokreacyjnych oraz gier, które ...
47,70 zł
69,00 zł

Zrobotyzowana automatyzacja procesów Tworzenie i wdrażanie systemów RPA

Systemy zrobotyzowanej automatyzacji procesów (RPA) rozwijają się w zawrotnym tempie. Idea tej technologii jest ujmująco prosta: powtarzalne i pracochłonne zadania mogą być wykonywane przez roboty-programy. Obecnie wdrożenie RPA jest znacznie sz...
39,28 zł
59,00 zł

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. ...

Recenzje (1):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Zarządzanie firmą jest wielkim wyzwaniem. Rozwój czy nawet przetrwanie na rynku pełnym konkurencji wymaga ciągłych zmian i ich monitorowania oraz panowania nad nimi. Brak postępu i problemy finansowe, a nawet konieczność zakończenia działalności gospodarczej jest rezultatem nieumiejętnego zarządzania. „Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjności” porusza ważne kwestie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną z wykorzystaniem systemu zarządzania scalającego i do siebie te dwa procesy.
Robert S. Kaplan i David P. Norton w swojej książce przedstawiają propozycję własnych rozwiązań planu wdrażania strategii. Wskazują w nim konieczne kroki, wymagane od menedżerów. Z książki dowiemy się, w jaki sposób opracować strategię, jak ją planować, wprowadzić w życie, nakierować pracowników na cele firmy, doskonalić procesy oraz prognozować sprzedaż, zdolność produkcyjną zasobów oraz budżety dynamiczne. Całość zostaje podsumowania spostrzeżeniami z różnych firm.
Autorzy w swojej książce wyjaśniają bardzo prosto i dokładnie omawiają każdy etap i element zarządzania wdrażania strategii. Konkretne przykłady pozwalają zrozumieć konieczność monitorowania wprowadzanych zmian i ich zarządzania oraz dostosowywania do potrzeb odbiorców.
„Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej” to praca, która będzie dobrym źródłem dla wszystkich właścicieli firm, którzy chcą swoje przedsiębiorstwo utrzymać na rynku i je rozwijać. Pozwoli nie tylko spojrzeć z boku na własne pomysły, ale i podsunie inne lub zainspiruje do własnych. Książkę polecam również wszystkim, którzy swoją przyszłość wiążą z promowaniem, rozwijaniem i nadzorowaniem zespołów ludzi, ponieważ nie tylko firmy borykają się z niestabilnym istnieniem.

Ocena: