MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania - Outlet

(Twarda)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania - Outlet

„W książce w przystępny sposób przedstawiony został pełny zakres zagadnień związanych z wdrożeniami informatycznych systemów zarządzania. Ze względu na zawarte w niej praktyczne wskazówki oparte na wieloletnim doświadczeniu zawodowym Autora, książka stanowi znakomity przewodnik dla kierowników projektów, konsultantów, a także przedsiębiorstw i organizacji przygotowujących się do informatyzacji obszaru zarządzania. Przedstawiona w książce synteza omawianych zagadnień dokonana przez Autora, a także szereg przytoczonych przez niego oryginalnych wskazań dotyczących metodologii projektów informatycznych (głównie analizy i projektowania systemów informatycznych) czynią z niej równocześnie monografię napisaną na bardzo wysokim poziomie naukowym”.
Prof. dr hab. Mariusz Flasiński, Uniwersytet Jagielloński

„Książka jest jedną z nielicznych na polskim rynku monografią poświęconą wdrożeniom systemów wspomagających zarządzanie. Umożliwia ona szybkie zapoznanie się z rodzajami tych systemów oraz zasadami prowadzenia ich wdrożeń. Przedstawione w książce praktyczne rekomendacje z pewnością będą pomocne w realizacji projektów wdrożeniowych”.
Marcin Taranek, Prezes Zarządu IFS Industrial and Financial Systems Poland

„Książka zawiera praktyczną wiedzę na temat realizacji projektów wdrożeniowych informatycznych systemów wspomagających zarządzanie. Wybór opisanych w książce zagadnień opiera są na doświadczeniach własnych Autora, który od wielu lat doradza największym polskim przedsiębiorstwom w zakresie prowadzenia tego typu przedsięwzięć. Książka może być wykorzystana zarówno przez pracowników firm wdrożeniowych, jak też przez informatyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach, w których wdrażane są systemy zarządzania”.
Piotr Witczyński, Dyrektor Generalny Oracle Polska

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!