Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Black Week

Wzorce projektowe Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Wkrótce
w sprzedaży
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Uwaga! ten produkt jest zapowiedzią i na razie nie jest sprzedawany
Data premiery: 07.02.2022

Wzorce projektowe Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego

Nie warto wyważać otwartych drzwi ani ponownie wynajdywać koła. Sprytniej jest skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań, które ktoś już opracował i wdrożył. Dlatego właśnie mądrzy programiści lubią wzorce projektowe: to jest ich sekretny sposób, aby nie tracić sił na nudne drobiazgi, tylko zająć się trudniejszymi, ważniejszymi i ciekawszymi zadaniami. Nic dziwnego, że powstało naprawdę bardzo dużo wzorców projektowych. Przegląd ich wszystkich byłby niemożliwy. Które z nich więc są najpotrzebniejsze w programowaniu obiektowym i kiedy dokładnie z nich skorzystać?

Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, wykorzystasz wiele zmysłów i niepostrzeżenie poznasz najprzydatniejsze i najciekawsze wzorce projektowe stosowane w programowaniu zorientowanym obiektowo. Tak złożone tematy, jak klasy, interfejsy, kolekcje czy łączenie wzorców, staną się jasne i zrozumiałe. Tego wszystkiego będziesz się uczyć, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, pisząc aplikacje - i wybuchając głośnym śmiechem!

W książce między innymi:

solidne podstawy korzystania z wzorców projektowych
dlaczego wzorce projektowe są idealne do programowania zorientowanego obiektowo
hermetyzacja, adaptacja, zarządzanie kolekcjami, kontrola dostępu i wiele innych wzorców
praktyczne wdrażanie wzorców projektowych
mnóstwo radości z tworzenia pięknego kodu obiektowego

Witaj w Obiektowie - i ciesz się każdą nową klasą!

O autorach

Eric Freeman - jest informatykiem o imponującym doświadczeniu zawodowym: pracował między innymi dla The Walt Disney Company, O’Reilly Media, NASA i w kilku startupach. Jeśli tylko używasz komputera osobistego, na pewno korzystasz z dzieł jego intelektu. Freeman od 15 lat pisze o wielu dziedzinach informatyki: zarówno o podstawach tworzenia witryn internetowych, jak i o wysokopoziomowym projektowaniu oprogramowania. Obecnie Freeman jest prezesem spółki WickedlySmart. Wraz ze swoimi ukochanymi kobietami: żoną i córką mieszka w Austin.

Elisabeth Robson. Elisabeth jest projektantką oprogramowania, pisarką i instruktorką. Pasjonuje się technologią od czasu studiów na Uniwersytecie Yale, gdzie obroniła pracę magisterską i zaprojektowała współbieżny, wizualny język programowania wraz z odpowiednim oprogramowaniem.

Od samego początku Elisabeth interesowała się internetem, pracowała w zespole tworzącym nagradzaną witrynę The Ada Project, jedną z pierwszych witryn dla kobiet zajmujących się informatyką, która pomagała im w szukaniu możliwości rozwoju kariery i informacji o mentorach.

Aktualnie jest współzałożycielką WickedlySmart, internetowego projektu edukacyjnego poświęconego technologiom związanym z WWW, gdzie koncentruje się na pisaniu książek, artykułów, tworzeniu filmów wideo itp. Wcześniej pracowała w O’Reilly Media jako dyrektor do spraw projektów specjalnych, tworząc warsztaty i kursy internetowe poświęcone wielu zagadnieniom technicznym, i tam odkryła pasję, którą jest tworzenie materiałów edukacyjnych pomagających zrozumieć technologię. Przed pracą dla O’Reilly Elisabeth rozsiewała magiczny pył w firmie The Wald Disney Company, gdzie kierowała badaniami i pracami nad mediami cyfrowymi.

Kiedy Elisabeth nie siedzi przed komputerem, chodzi na wycieczki, jeździ na rowerze lub pływa kajakiem w pięknych okolicach, zawsze mając pod ręką swoją kamerę; ewentualnie gotuje wegetariańskie posiłki.

Możesz do niej napisać na adres beth@wickedlysmart.com lub odwiedzić jej blog na stronie http://elisabethrobson.com.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

QGIS 3.14. Tworzenie i analiza map

Świat w zasięgu Twojej mapy"Mam narysować mapę? Przecież ja nic nie pamiętam z geografii!" - znasz ten ból? Sama myśl o przedstawieniu jakichś danych przestrzennych, naniesieniu trasy na mapę albo wyborze na niej obiektów ...

Inżynieria oprogramowania

Książka jest nowoczesnym podręcznikiem inżynierii oprogramowania. Obejmuje wszystkie etapy wytwarzania oprogramowania: od określenia wymagań, poprzez proces wytwórczy, aż po konserwację produktu. Łączy ścisły opis działań analitycznych zmierzających...

Programowanie strukturalne i obiektowe Tom 1-2

Dwutomowy podręcznik do nauki zawodu TECHNIK INFORMATYK!Książka jest wprowadzeniem do programowania, a zarazem podręcznikiem do przedmiotu PROGRAMOWANIE STRUKTURALNE I OBIEKTOWE, wykładanym dla zawodu technik informatyk. Wiadomości w n...

CodeIgniter 4 Zaawansowane tworzenie stron WWW w PHP

Twórz aplikacje PHP z CodeIgniteremPoznaj użyteczne klasy frameworkaNaucz się wykorzystywać je w praktyceRozwiń swoje umiejętności programistyczneCodeIgniter to niewielki, lecz potężny framework, który ułatwi...

Zostań architektem oprogramowania

Zostań architektem oprogramowania to idealne wprowadzenie do architektury oprogramowania dla programistów, którzy są gotowi rozwijać swoje umiejętności projektowe. Jeśli jesteś zupełnie nowy w projektowaniu archit...

Głowa do liczb

Zaproś matematykę do swojego życia!Pozbądź się uprzedzeń związanych z matematykąZostań zaklinaczem liczb — trening, odpoczynek i zbrylanie wiedzyDoceń swój talent — siła właściwego myślenia i intuicyjnego rozumienia...

Automatyczne tworzenie semantycznych słowników walencyjnych

1. WstępCzęść I. Zasoby i narzędzia2. Narzędzia i zasoby dla języka polskiego3. Słowniki walencyjneCzęść II. Metodologia4. Analiza lingwistyczna struktury argumentowej czasowników5. Przetwarz...

Django 3. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych

Twórz od podstaw rozbudowane i niezawodne aplikacje webowe w PythonieDjango jest potężnym frameworkiem służącym do tworzenia aplikacji internetowych w Pythonie. Pozwala na pełne wykorzystywanie zalet tego języka, takich jak przejrzystość, ...

Java EE 8 Wzorce projektowe i najlepsze praktyki

Od profesjonalnych systemów informatycznych wymaga się wysokiej dostępności usług, łatwego wprowadzania niezbędnych zmian, skalowalności i możliwości przetworzenia ogromnej ilości danych. Java EE 8 znakomicie nadaje się do tworzenia aplikacji sp...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!