Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Mądry prezent na święta »
MENU
Kurier 0 zł »

Zarządzanie zasobami cyfrowymi w muzeach oceanograficznych(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

Zarządzanie zasobami cyfrowymi w muzeach oceanograficznych

Wprowadzenie (Zygmunt Drążek, Karolina Muszyńska)
1. Zarządzanie komunikacją w międzynarodowym zespole projektowym
(Karolina Muszyńska)
2. Multimedialne zasoby cyfrowe bałtyckich muzeów oceanograficznych
(Zygmunt Drążek)
3. Dobór i adaptacja oprogramowania o otwartym kodzie źródłowym dla potrzeb zarządzania zasobami cyfrowymi (Jakub Swacha)
4. Innowacyjne technologie dla muzeów oceanograficznych
(Tomasz M. Komorowski)
5. Wspomaganie transferu wiedzy w muzeach oceanograficznych (Jakub Swacha)
Zakończenie (Zygmunt Drążek)
Spis tabel
Spis rysunków

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Zarządzanie własnością intelektualną

Publikacja dotyczy sposobu przygotowania dokumentacji danego projektu w takiej postaci, aby mogła być złożona na ręce właściwego rzecznika patentowego, administrowania prawami do własności intelektualnej w momencie rozpoczęcia jej wdrażania (komercj...

Cyfrowy świat 60+

Postanowiłeś kupić komputer? To świetna decyzja! Tylko co dalej?A może już go masz? Ale mało go ogarniasz?Nie martw się, na ratunek przychodzi Ci właśnie ta książka. Dzięki niej nauczysz się podstaw obsługi komputera. Dowiesz się, jak ...

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.

Empatyczne zarządzanie w czasach kreatywności performatywnej

Problematyka szeroko rozumianego empatycznego zarządzania i mieszczącego się w nim zarządzania zorientowanego na zdarzenia krytyczne w życiu pracowników, jest relatywnie nowym obszarem badań w nauce o organizacji i zarządzaniu. Nawiązuje do idei...

Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie

Książka prezentuje wiedzę na temat zasobów niezbędnych do powstania nowych firm, ich wzrostu i rozwoju. Jej istotną zaletą jest odwoływanie się zarówno do teorii, jak i praktyki gospodarczej. W poszczególnych rozdziałach daje się z...

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres wiedzy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Omawiane problemy przedstawione są na tle makrootoczenia, z uwzględnieniem nowoczesnych koncepcji i specyfiki małych, średnich i dużych firm.Op...

Zarządzanie wartością klienta

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość ży...

Bądź bezpieczny w cyfrowym świecie

Większość z nas nie jest w stanie wyobrazić sobie dnia bez internetu. Dostęp do informacji, kontakt ze znajomymi, zakupy w sieci, przelewy online, wirtualna edukacja... Nowy, wspaniały świat wszechobecnej technologii, która oferuje nieograniczon...

Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi

Podstawowy podręcznik akademicki do przedmiotów Zarządzanie projektami i Metody i techniki projektowania, wykładanych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zarządzaniem projektami ekonomicznymi i o...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!