MENU

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

Cykl kilkudziesięciu praktycznych i nowocześnie napisanych książek. W jego skład wchodzą pozycje o charakterze ogólnym, podstawowym oraz dla bardzo wąsko wyspecjalizowanej profesji. Pod względem szaty graficznej podzielono je na cztery grupy:

■ podstawowe książki z wszystkich dziedzin ekonomii i zarządzania (kolor czerwony)

■ podręczniki akademickie (kolor zielony)

■ zarządzanie i marketing dla menedżerów (kolor żółty)

■ oraz książki dla finansistów (kolor niebieski).

Komitet redakcyjny serii tworzą: przewodniczący Jerzy Dietl, Piotr Boguszewski, Jan Głuchowski, Alicja Jaruga, Andrzej K. Koźmiński.

ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 10
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Wyzwania i perspektywy zarządzania...

Książka (miękka)
Produkt niedostępny

Teoria inwestycji finansowych

Książka (miękka)
Produkt niedostępny
Znaleziono: 10
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20