Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

Cykl kilkudziesięciu praktycznych i nowocześnie napisanych książek. W jego skład wchodzą pozycje o charakterze ogólnym, podstawowym oraz dla bardzo wąsko wyspecjalizowanej profesji. Pod względem szaty graficznej podzielono je na cztery grupy:

■ podstawowe książki z wszystkich dziedzin ekonomii i zarządzania (kolor czerwony)

■ podręczniki akademickie (kolor zielony)

■ zarządzanie i marketing dla menedżerów (kolor żółty)

■ oraz książki dla finansistów (kolor niebieski).

Komitet redakcyjny serii tworzą: przewodniczący Jerzy Dietl, Piotr Boguszewski, Jan Głuchowski, Alicja Jaruga, Andrzej K. Koźmiński.

ZAWĘŹ WYNIKI WYSZUKIWANIA
Znaleziono: 9
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
24

Teoria inwestycji finansowych

Książka (miękka)
Produkt
niedostępny
Znaleziono: 9
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
24