Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niema...więcej »
Czy współcześni menedżerowie potrafią stworzyć przyjazne środowiska pracy dla siebie i zespołów? Czy praca w przestrzeni open-space faktycznie sprzyja integracji i kooperacji? Czy p...więcej »
Prezentowana książka odwołuje się do współczesnej roli procesów personalnych w organizacji w perspektywie koncepcji BPM oraz podstaw ich kształtowania w duchu koncepcji Human Resource...więcej »
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci&rd...więcej »
Tożsamość, „duchowy problem naszych czasów”. Czy jest konieczna we współczesnym świecie? Jest przeszkodą dla adaptacji czy jej koniecznym warunkiem? Stała, jakby wynikało ...więcej »
Autorka podjęła próbę uporządkowania pojęć charakteryzujących proces mentoringu oraz wypracowała syntetyczną typologię mentoringu. Proces mentoringu – rozumiany jako świadomie wdrażany...więcej »
Książka pod względem zawartości merytorycznej jest ważnym opracowaniem problemów z zakresu badań demograficznych oraz społeczno-ekonomicznych życia jednostki, ujętych w konwencję badawczą me...więcej »
Trzy fakty naznaczają los każdego faceta:urodził się, kiedyś umrze i któregoś dnia z pewnością będzie chciał kupić szybki motocykl.Kiedy mężczyzna robi się zrzędliwy, cyniczny i ...więcej »