MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 37
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Bankowość w gospodarce cyfrowej

Wydawca: MT Biznes
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręc...
Książka (miękka)
do koszyka
56,48 zł
64,90 zł

E-commerce

Strategia – Zarządzanie – Finanse
Seria: Marketing PWN
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen ...
Książka (miękka)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

Content marketing i social media

Jak przyciągnąć klientów
Seria: Marketing PWN
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społe...
Książka (miękka)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

E-marketing

Współczesne trendy. Pakiet startowy
Seria: Marketing PWN
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian do...
Książka (miękka)
do koszyka
89,10 zł
99,00 zł

Era prosumenta 2.0

Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i po...
Autor: Bill Quain
Wydawca: Studio Emka
Konsumenci wydają pieniądze.Producenci zarabiają pieniądze.Prosumenci mogą robić jedno i drugie!Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowy...
Książka (miękka)
do koszyka
30,13 zł
39,00 zł

Kupiec Alfa.

Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Wydawca: one press
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniuRelacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać j...
Książka (miękka)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Wydawca: CeDeWu
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a...
Książka (miękka)
do koszyka
54,42 zł
70,00 zł

Platformizacja gospodarki cyfrowej

Nowe wyzwania dla regulacji
Wydawca: MT Biznes
Rozwój wiedzy i technologii tworzy nowe rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i optymalne projektowanie instytucji prawnych w ś...
Książka (miękka)
do koszyka
67,51 zł
74,90 zł

Perswazja w social mediach

czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni tylko zdobywają lajki
Wydawca: one press
Handlowanie na Facebooku? To działa!Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi no...
Książka (miękka)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Co chce wiedzieć klient?

Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odp...
Wydawca: MT Biznes
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że śre...
Książka (miękka)
do koszyka
45,40 zł
49,90 zł

E-konsumenci jutra

Pokolenie Z i technologie mobilne
Wydawca: Nieoczywiste
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystan...
Książka (miękka)
do koszyka
49,63 zł
59,00 zł

Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw

Redakcja: Barbara Ocicka
Niniejsza publikacja stanowi oryginalne opracowanie łączące profesjonalną charakterystykę nowoczesnych technologii mobilny...
Książka (miękka)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

E-turystyka

Ekonomiczne problemy implementacji technologii cyfrowyc...
Autor: Adam Pawlicz
Seria: TURYSTYKA
Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne ...
Książka (miękka)
do koszyka
39,20 zł
49,00 zł

Regulamin sklepu internetowego - Outlet

wzory dokumentów z komentarzem. Książka z suplementem e...
Wydawca: ODDK
Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawców, jak i klientów.Wdrożenie odpowiednieg...
Książka (miękka)
do koszyka
113,40 zł
210,00 zł

Anarchia

Niepowstrzymany rozkwit Brytyjskiej Kompanii Wschodnioi...
Wydawca: Noir Sur Blanc
Wiek władzy, chciwości i okrucieństwa. Historia panowania prawdziwej królowej Brytyjskiego Imperium – Kompanii Wschodnioindyjskiej.Anarchia relacjonuje jeden z najbar...
Książka (twarda)
do koszyka
50,73 zł
69,00 zł

Internet możliwości.

O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując...
Wydawca: one press
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów ...
Książka (miękka)
do koszyka
34,19 zł
49,00 zł

Ustawa o prawach konsumenta - Outlet

Umowy zawierane przez internet
Pierwsza publikacja przygotowana przez prawników dla przedsiębiorców, w której zostały omówione obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku rewolucyjne zmiany przepisów ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej - Outlet

Wydawca: PWE
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową:...
Książka (miękka)
do koszyka
29,65 zł
54,90 zł

E-Marketing

Planowanie, narzędzia, praktyka
Redakcja: Grzegorz Mazurek
Wydawca: MT Biznes
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od ...
Książka (miękka)
do koszyka
49,63 zł
59,90 zł

Digital Business i E-Commerce Management - Outlet

Strategia, Realizacja, Praktyka
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i ...
Książka (miękka)
do koszyka
104,71 zł
169,00 zł
Znaleziono: 37
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20