MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Content marketing po polsku

Jak przyciągnąć klientów
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To w...
Książka (miękka)
do koszyka
36,75 zł
49,00 zł

E-turystyka

Ekonomiczne problemy implementacji technologii cyfrowyc...
Autor: Adam Pawlicz
Seria: TURYSTYKA
Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne ...
Książka (miękka)
do koszyka
36,75 zł
49,00 zł

Modele biznesu w Internecie

Teoria i studia przypadków polskich firm
Jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internecie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż,...
Książka (miękka)
do koszyka
44,25 zł
59,00 zł

Ustawa o prawach konsumenta - Outlet

Umowy zawierane przez internet
Pierwsza publikacja przygotowana przez prawników dla przedsiębiorców, w której zostały omówione obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku rewolucyjne zmiany przepisów ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20