MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 92
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umie...
Książka (miękka)
do koszyka
33,08 zł
59,00 zł

Margaret Thatcher Tom 3-4

Autoryzowana biografia
Autor: Charles Moore
Wydawca: Nieoczywiste
Życie Margaret Thatcher niezmiennie konfunduje filozofów. Na początku pierwszego tomu tej biografii zauważyłem, że zastanowiłaby nawet Sokratesa. Jego dictum, że „bezmyślnym życiem żyć...
Książka (miękka)
do koszyka
91,88 zł
129,00 zł

Margaret Thatcher Tom 1-2

Autoryzowana biografia
Autor: Charles Moore
Wydawca: Nieoczywiste
Fascynacja osobą Margaret Thatcher, Żelazną Damą, pierwszą kobietą, która w Wielkiej Brytanii została wybrana na szefa partii rządzącej, nie słabnie. „Po jej śmierci to zainteresowanie...
Książka (miękka)
do koszyka
101,21 zł
119,00 zł

Wskaźniki marketingowe

Redakcja: Robert Kozielski
Wydawca: Nieoczywiste
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po prz...
Książka (twarda)
do koszyka
86,71 zł
109,00 zł

Rachunkowość Podstawy

Wykłady Przykłady Zadania Testy
Redakcja: Ewa Śnieżek
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, głównie studentów kierunków ekonomicznych oraz ucze...
Książka (miękka)
do koszyka
70,80 zł
89,00 zł

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
Książka (miękka)
do koszyka
62,19 zł
79,00 zł

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redakcja: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
Książka (miękka)
do koszyka
52,02 zł
59,00 zł

Planowanie i projektowanie szkoleń

Autor: Leslie Rae
Wydawca: Nieoczywiste
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania...
Książka (miękka)
do koszyka
50,95 zł
84,90 zł

Dewastacja III RP

Kaczyński i jego ideolodzy
Wydawca: Nieoczywiste
Czy autorem narodowego skansenu, jaki w opozycji do liberalnego Zachodu fundował nam przez osiem lat Kaczyński, jest on sam? Kazimierz Wóycicki pokazuje, jaką rolę odegrali tu PiS-owscy ideo...
Książka (miękka)
do koszyka
38,74 zł
49,00 zł

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu San...
Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
Książka (twarda)
do koszyka
62,83 zł
79,00 zł

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka
Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
Książka (miękka)
do koszyka
64,68 zł
79,00 zł

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
do koszyka
64,98 zł
79,00 zł

Nowoczesny audyt wewnętrzny

Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych...
Książka (miękka)
do koszyka
124,01 zł
159,00 zł

Zarządzanie projektami

Ludzie – procedury – wyniki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków por...
Książka (miękka)
do koszyka
55,89 zł
69,00 zł

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
Książka (miękka)
do koszyka
57,30 zł
79,00 zł

Matematyka dla kierunków ekonomicznych.

Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średn...
Wydawca: Nieoczywiste
Wydanie VIII - uzupełnione, poprawione i dostosowane do zdalnej formy nauczania. Uwzględniające podstawowy program matematyki również na kierunkach technicznych.Podręcznik obejmu...
Książka (miękka)
do koszyka
71,48 zł
89,00 zł

Zasady Sandlera

49 ponadczasowych zasad sprzedaży
Autor: David Mattson
Wydawca: Nieoczywiste
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowy...
Książka (twarda)
do koszyka
62,83 zł
79,00 zł

Makroekonomia

Wydawca: Nieoczywiste
„Czym jest makroekonomia? Najlepszym sposobem udzielenia odpowiedzi na to pytanie nie jest dostarczenie formalnej definicji, ale zabranie Czytelnika w ekonomiczną podróż po świecie&rdq...
Książka (miękka)
do koszyka
86,71 zł
109,00 zł

Rynek i katedra

Polskie spory o media publiczne
Autor: Juliusz Braun
Wydawca: Nieoczywiste
Od przełomu politycznego w 1989 roku trwają spory o media publiczne. Juliusz Braun – odwołując się do bogatej literatury i własnych doświadczeń związanych z wieloletnią aktywnością na rynku mediów,...
Książka (miękka)
do koszyka
38,98 zł
49,00 zł

E-konsumenci jutra

Pokolenie Z i technologie mobilne
Wydawca: Nieoczywiste
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystan...
Książka (miękka)
do koszyka
37,87 zł
59,00 zł
Znaleziono: 92
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20