W marszu mówię, klaszczę, gram… to publikacja skierowana do nauczycieli przedszkolaków, dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz uczniów młodszych klas, którzy szukają sposobów, dzięki kt...więcej »
Niedźwiedzie i ćmy w szafie... to zestaw ćwiczeń dla uczniów klas I–III uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne.
Publikacja przyda się również starszym dzieciom korzystającym z terapii...więcej »
Grę memory przygotowano dla dzieci w starszym wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz dla starszych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Można ją wykorzystywać podczas zajęć rewalidac...więcej »
Publikacja Fraszki, a w nich szum i trzask to zbiór 51 wierszyków z wyrazami zawierającymi głoski: sz, ż (rz), cz, dż, s, z, c, dz, ś (si), ź (zi), ć (ci), dź (dzi), r, l oraz kr&oacu...więcej »
Książeczka zawiera 48 wierszyków oraz opisów zabaw związanych z tymi rymowankami. Zabawy mają na celu rozwijanie koordynacji ruchowej rąk, przede wszystkim dłoni i palców. Dzie...więcej »
Głównym celem publikacji jest rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem, wyszukiwania informacji w tekście, a następnie wykorzystywania ich w zadaniach z zakresu edukacji polonistyczn...więcej »
Publikacja Lubię głoski, rytm i ruch! przeznaczona jest dla nauczycieli pracujących z najstarszymi przedszkolakami, pragnących jak najlepiej przygotować swoich wychowanków do nauki w klasie ...więcej »
„Sensorycznie wszystko gra!” to publikacja składająca się z książki i dwóch płyt CD. W książce znajdują się teksty piosenek, propozycje zabaw oraz zapisy nutowe. Na płytach są piosenki w wersjach: ...więcej »
Książeczka Rymuj, głoskuj, w rytmie klaszcz! powstała po to, aby pomóc nauczycielom w rozwijaniu umiejętności językowych przedszkolaków i najmłodszych uczniów. Skorzystają z ni...więcej »
Teczka z ćwiczeniami dla dziecka zawiera: 47 kart A4 z literami małymi i wielkimi (których dotyczą scenariusze zajęć przedstawione w podręczniku Od piosenki do literki) do uczenia się polise...więcej »
Książka jest zbiorem wierszyków, dzięki którym kształtowana jest u dzieci orientacja w schemacie ciała, czyli umiejętność wskazywania i nazywania poszczególnych części ciała or...więcej »
W każdej części książki znajduje się 15 diagramów. Rozwiązując je, uczeń utrwala znajomość pisowni wyrazów z trudnością ortograficzną (ó, ż, rz, h), ćwiczy percepcję wzrokową i...więcej »
Książka „Czy tu, czy tam – czytam!” zawiera 20 testów kształcących umiejętność czytania ze zrozumieniem. Wszystkie testy mają taką samą konstrukcję. Składają się z tekstu, ...więcej »
Metoda Dobrego Startu (MDS) jest przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym oraz dla dzieci starszych, których rozwój psychoruchowy przebiega wolniej lub niehar...więcej »