MENU
ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Wydawca: Edu-Libri
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wiz...
Książka (miękka)
do koszyka
19,29 zł
45,00 zł

Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym

Wybrane aspekty zarządzania i finansowania
Wydawca: Edu-Libri
Autorki prezentują zagadnienia dotyczące zarządzania samorządem terytorialnym, jego partnerstwem z otoczeniem, polityką komunikacji i finansowaniem przedsięwzięć. Wskazują na ścisłe powiązanie poru...
Książka (miękka)
do koszyka
17,78 zł
30,00 zł

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych

Wydawca: Edu-Libri
Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jak...
Książka (miękka)
do koszyka
36,39 zł
45,00 zł

Zaawansowana metodyka oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym

Wydawca: Edu-Libri
W monografii przedstawiono zaawansowaną metodykę oceny ryzyka na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego w Polsce. Jest realizacją obowiązku posiadania krajowej metodyki w tym zakresie, spoczywają...
Książka (miękka)
do koszyka
21,42 zł
50,00 zł
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20