MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 9
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

e-Matematyka wspomagająca ekonomię

Wydawca: C.H. Beck
Seria: EKONOMIA
.
Książka (miękka)
do koszyka
57,26 zł
69,00 zł

Finanse publiczne i prawo finansowe

Redakcja: Artur Nowak-Far
Wydawca: C.H. Beck
Opracowanie "Finanse publiczne i prawo finansowe" omawia zagadnienia współczesnego systemu finansów publicznych w Polsce.Autorzy skupili się na kilku obszarach tematyc...
Książka (miękka)
do koszyka
98,76 zł
119,00 zł

Handel międzynarodowy

Wydawca: C.H. Beck
Podręcznik "Handel międzynarodowy" prezentuje podstawowe standardy międzynarodowego obrotu gospodarczego. Książka koncentruje się na analizie regulacji układów handlowych: globalny...
Książka (miękka)
do koszyka
65,56 zł
79,00 zł

Prawo obrotu nieruchomościami Podręczniki

Wydawca: C.H. Beck
W podręczniku "Prawo obrotu nieruchomościami" wyjaśniono w przystępny i usystematyzowany sposób większość zagadnień prawnych związanych z szeroko rozumianym obrotem nieruchomościam...
Książka (miękka)
do koszyka
53,94 zł
65,00 zł

Rozporządzenie UE nr 596/2014 w sprawie nadużyć na rynku Prawo rynku kapitałowego

Komentarz
Redakcja: Marek Wierzbowski
Wydawca: C.H. Beck
Rozporządzenie UE Nr 596/2014 z 16.4.2014 r. w sprawie nadużyć na rynku. Prawo rynku kapitałowego. Komentarz do zmian to publikacja zawierająca omówienie zmian wprowadzonych 3.7.2016 r. prze...
Książka (miękka)
do koszyka
86,49 zł
149,00 zł

Strategie arbitrażowe na rynku opcji indeksowych w Polsce

Wydawca: C.H. Beck
Głównym celem monografii jest przedstawienie rynku opcji indeksowych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, zbadanie możliwości przeprowadzenia na nim strategii ar...
Książka (miękka)
do koszyka
82,16 zł
99,00 zł

Upowszechnianie transferu technologii w sieci innowacji

Wydawca: C.H. Beck
Transfer technologii realizowany przez sieci innowacji jest zjawiskiem, które na stałe wpisało się w krajobraz relacji międzyorganizacyjnych. Jego upowszechnianie służące osiąganiu cel&oacut...
Książka (miękka)
do koszyka
99,95 zł
119,00 zł

Współtworzenie wartości w marketingu

Przykład szkolnictwa wyższego
Wydawca: C.H. Beck
Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. J...
Książka (miękka)
do koszyka
50,71 zł
99,00 zł

Wycena przedsiębiorstw ubezpieczeniowych

Autor: Anna Jańska
Wydawca: C.H. Beck
W monografii, obok treści teoretycznych, dotyczących wyceny przedsiębiorstw oraz specyfiki ubezpieczycieli w kontekście szacowania ich wartości, przedstawiono uniwersalne rozwiązanie modelowe, obja...
Książka (miękka)
do koszyka
92,24 zł
99,00 zł
Znaleziono: 9
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20