Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...więcej »
Angielski w tłumaczeniach. Business 1 szczególnie polecamy tym, którzy pragną szybko opanować podstawowe słowa i zwroty używane w środowisku biznesowym. Przejrzysty układ książki zach...więcej »
Angielski w tłumaczeniach. Business 2 szczególnie polecamy tym, którzy znają już podstawowe słownictwo biznesowe i pragną szybko i skutecznie wzbogacić je o bardziej zaawansowane słow...więcej »
Angielski w tłumaczeniach. Business 2 szczególnie polecamy tym, którzy znają już podstawowe słownictwo biznesowe i pragną szybko i skutecznie wzbogacić je o bardziej zaawansowane słow...więcej »
Oto trzecia część kursu, dzięki której rozwiniesz swój biznesowy angielski na poziomie zaawansowanym.Książka zawiera około 1000 najważniejszych słówek i wyrażeń z r...więcej »
To, co wyróżnia podręczniki Angielski w tłumaczeniach. Business, to nowa formuła nauczania i innowacyjny sposób ćwiczenia sprawności językowej. Wszystko dzięki umiejętnemu użyciu rozw...więcej »
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values such as trust, q...więcej »
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...więcej »
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by ...więcej »