'A crucial read.' Marshall Goldsmith'A must-read.' Marcus BuckinghamChange and innovation are the cornerstones of dynamic and modern business.Or so we are told.<...więcej »
Essential lessons in hospitality for every business, from the former co-owner of legendary restaurant Eleven Madison Park.Will Guidara was twenty-six when he took the helm of Eleven Mad...więcej »
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...więcej »
Angielski w tłumaczeniach. Business 2 szczególnie polecamy tym, którzy znają już podstawowe słownictwo biznesowe i pragną szybko i skutecznie wzbogacić je o bardziej zaawansowane słow...więcej »
"How did John F. Kennedy put a man on the moon in just under ten years?What can chess teach us about actionable insights?And why should you shake up a business at a tim...więcej »
Oto trzecia część kursu, dzięki której rozwiniesz swój biznesowy angielski na poziomie zaawansowanym.Książka zawiera około 1000 najważniejszych słówek i wyrażeń z r...więcej »
'Making money is a knack, a knack that can be acquired. And if someone like me can become rich, then so can you - no matter what your present circumstances. Here is how I did it and what I learned ...więcej »
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...więcej »
Angielski w tłumaczeniach. Business 2 szczególnie polecamy tym, którzy znają już podstawowe słownictwo biznesowe i pragną szybko i skutecznie wzbogacić je o bardziej zaawansowane słow...więcej »
Angielski w tłumaczeniach. Business 1 szczególnie polecamy tym, którzy pragną szybko opanować podstawowe słowa i zwroty używane w środowisku biznesowym. Przejrzysty układ książki zach...więcej »
To, co wyróżnia podręczniki Angielski w tłumaczeniach. Business, to nowa formuła nauczania i innowacyjny sposób ćwiczenia sprawności językowej. Wszystko dzięki umiejętnemu użyciu rozw...więcej »
Success is not final and failure is not fatal.Maria Hatzistefanis should know. Having spent 20 years building her own company (described by the press as 'an overnight success'), she ack...więcej »
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values such as trust, q...więcej »
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by ...więcej »