MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

Mid-Century Ads

Wydawca: Taschen
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...
Książka (twarda)
do koszyka
78,37 zł
114,00 zł

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
94,04 zł
148,00 zł

Edito Pro B1 Ćwiczenia + CDmp3

Autor: Romain Racine
Wydawca: Didier
Seria: EDITO PRO
Odkryj nową metodę do nauki języka francuskiego w biznesie!• Interakcja w języku francuskim w świecie zawodowym dzięki pięciu modułom tematycznym: Rozwijaj swoją karierę, Promuj sw...
Książka (miękka)
do koszyka
65,10 zł

The Package Design Book

Wydawca: Taschen
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by ...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
79,62 zł
91,00 zł
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20