Książka „Niemiecki w biznesie. 2000 niezbędnych zdań i wyrażeń” przeznaczona jest dla wszystkich osób, które chcą profesjonalnie komunikować się w biznesie w języku niemieckim. Zawiera zdania go...więcej »
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i ro...więcej »
Nowe wydanie książki "Niemiecki. Korespondencja handlowa" to znakomita pomoc dla każdego, kto staje przed koniecznością prowadzenia korespondencji w języku niemieckim. Pracujesz lub prowa...więcej »
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...więcej »
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...więcej »
Zaktualizowany tom niemiecko-polski "Słownika języka prawniczego i ekonomicznego" jest jego czwartym wydaniem i zawiera około 51 000 haseł.Opracowanie uwzględnia aktualizację pod ką...więcej »
Obecne, trzecie wydanie słownika zawiera ponad 10 000 haseł zaczerpniętych zarówno z teorii nauk ekonomicznych, jak i z codziennej praktyki gospodarczej.W publikacji zaprezentowano nie...więcej »
Zeszyt ćwiczeń do nauki języka niemieckiego zawodowego w branży turystyczno-hotelarskiej obejmuje następujące treści: biuro podróży, formy turystyki, atrakcje turystyczne Polski, kraje i nar...więcej »
Podręcznik do nauki języka niemieckiego w zawodzie technik hotelarstwa. Uczy słownictwa charakterystycznego dla branży turystyczno-hotelarskiej. Kładzie nacisk na zwroty i w...więcej »
Słownik zawiera blisko 7000 terminów najczęściej stosowanych w nomenklaturze Unii Europejskiej ze szczególnym uwzględnieniem nazewnictwa przydatnego przy ubieganiu się o dotacje. Zostało ...więcej »