To dobra książka na trudne czasy. Znany ekonomista profesor Krzysztof Opolski i dziennikarz Krzysztof Turowski rozmawiają o jednej z ludzkich przywar – chciwości. Czytając tę wymianę zdań er...więcej »
Język pieniądza to pełne ciekawostek i humoru rozmowy ojca z synem o pieniądzach, zarabianiu i oszczędzaniu. Przekonują, jak ważne jest, aby naszym dzieciom pokazywać dobre nawyki związane z pienię...więcej »
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w...więcej »
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom m...więcej »
Obszerny poradnik pomocny w projektowaniu, formowaniu, wypalaniu i zdobieniu wyrobów ceramicznych. Autor, znany ceramik i wykładowca w szkołach artystycznych, omawia różne rodzaje gli...więcej »