MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 47
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Aktywność promocyjna polskich miast

Istota, determinanty, doświadczenie
Wydawca: Edu-Libri
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a ta...
Książka (miękka)
do koszyka
61,69 zł
75,00 zł

Całościowe zarządzanie ryzykiem systemowym Pandemia Covid-19

Wydawca: Edu-Libri
Autorzy monografii wykorzystują swoje kompetencje w zakresie zarządzania ryzykiem systemu finansowego, aby uporządkować dotychczasową wiedzę o pandemii koronawirusa. Szukając analogii dla COVID-19,...
Książka (miękka)
do koszyka
21,42 zł
30,00 zł

Corporate financial communication in Poland

Wydawca: Edu-Libri
Companies listed in stock exchanges need to actively engage with investors but little research has been done into corporate communication practices in emerging markets. The goal of this book is to ...
Książka (miękka)
do koszyka
39,98 zł
49,00 zł

Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw

Wydawca: Edu-Libri
Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja ad...
Książka (miękka)
do koszyka
21,42 zł
40,00 zł

Determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa

Podejście empiryczne
Wydawca: Edu-Libri
Każde przedsiębiorstwo dąży do maksymalizacji rynkowej wartości dla właścicieli. Jednym ze sposobów jest pozyskanie odpowiednich źródeł finansowania i nadanie im właściwej formy kapit...
Książka (miękka)
do koszyka
36,18 zł
44,00 zł

Ekonomiczno-prawne uwarunkowania funkcjonowania państwa i przedsiębiorstw

Wydawca: Edu-Libri
Bieżące wyzwania gospodarcze i społeczne stanowią konsekwencję doświadczeń z ostatnich trzech lat i choć stworzono środki zaradcze, to często wciąż są one niedopracowane lub wręcz chybione. Obok do...
Książka (miękka)
do koszyka
32,30 zł
89,00 zł

Ekonomiczno-prawne uwarunkowania funkcjonowania państwa i przedsiębiorstw - Outlet

Wydawca: Edu-Libri
Bieżące wyzwania gospodarcze i społeczne stanowią konsekwencję doświadczeń z ostatnich trzech lat i choć stworzono środki zaradcze, to często wciąż są one niedopracowane lub wręcz chybione. Obok do...
Książka (miękka)
do koszyka
48,06 zł
89,00 zł

Elementy filozofii i metodologii nauk ekonomicznych

Perspektywa kryzysowa
Wydawca: Edu-Libri
Seria: EKONOMIA
Ambitna, pionierska próba połączenia wysiłków polskiego „filozofującego ekonomisty” i niemieckiego „ekonomizującego filozofa”, zorientowana na ukazanie gł&oacu...
Książka (miękka)
do koszyka
37,02 zł
45,00 zł

Elementy filozofii i metodologii nauk ekonomicznych - Outlet

Perspektywa kryzysowa
Wydawca: Edu-Libri
Seria: EKONOMIA
Ambitna, pionierska próba połączenia wysiłków polskiego „filozofującego ekonomisty” i niemieckiego „ekonomizującego filozofa”, zorientowana na ukazanie gł&oacu...
Książka (miękka)
do koszyka
24,30 zł
45,00 zł

Ewolucja instytucjonalna systemów finansowych w Holandii i w Japonii

Wydawca: Edu-Libri
Holandię i Japonią łączą ponad czterystuletnie bezpośrednie kontakty handlowe i wzajemne obserwowanie swojego rozwoju.Oba kraje dokonały odmiennego wyboru. Niderlandy stały się kolebką ...
Książka (miękka)
do koszyka
56,75 zł
69,00 zł

Finansowe determinanty rozwoju lokalnego i regionalnego

Wydawca: Edu-Libri
Opracowanie wpisuje się w nurt badań nad możliwościami dalszego rozwoju na szczeblu regionalnym i niższym lokalnym. Celem, jaki postawiły sobie Autorki opracowania, było dokonanie wszechstronnej an...
Książka (miękka)
do koszyka
48,53 zł
59,00 zł

Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa

Długoterminowe decyzje finansowe
Wydawca: Edu-Libri
Autorzy opracowania w sposób oryginalny i ciekawy przedstawiają zagadnienia związane z problematyką kształtowania gospodarki finansowej przedsiębiorstwa, a w szczególności kwestie dot...
Książka (miękka)
do koszyka
40,30 zł
49,00 zł

Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa.

Krótkoterminowe decyzje finansowe
Wydawca: Edu-Libri
Publikacja napisana została z myślą o dostarczeniu Czytelnikowi fundamentalnej wiedzy na temat możliwości kształtowania krótkoterminowych decyzji finansowych i ich wpływu na realizację cel&o...
Książka (miękka)
do koszyka
39,69 zł
49,00 zł

Holistic management of the COVID-19 pandemic

Wydawca: Edu-Libri
The authors of the monograph apply their competences in the field of risk management in the financial system in order to organise what is currently known about the COVID-19 pandemic.They reco...
Książka (miękka)
do koszyka
12,86 zł
30,00 zł

Integracja sektorowa wybranych europejskich rynków pocztowych i telekomunikacyjnych w warunkach globalizacji

Wydawca: Edu-Libri
Monografia wnosi wkład w rozwój teorii i praktyki funkcjonowania rynku usług pocztowych oraz rynku usług telekomunikacyjnych w Europie. Porządkuje i systematyzuje zagadnienia ogólnote...
Książka (miękka)
do koszyka
40,30 zł
49,00 zł

Karty dokonań

Systemy sterowania strategicznego
Wydawca: Edu-Libri
Monografia stanowi kompendium wiedzy z zakresu nowoczesnych technik zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie, obejmującego opracowanie, wdrożenie i realizację strategii. Składa się z sześciu ...
Książka (miękka)
do koszyka
55,88 zł
69,00 zł

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Wydawca: Edu-Libri
Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w ...
Książka (miękka)
do koszyka
17,78 zł
49,00 zł

Konstrukcja prawna wdrażanie i realizacja budżetu zadaniowego we Francji i Polsce

Wydawca: Edu-Libri
Seria: FINANSE
Budżet zadaniowy wprowadzony został w wielu krajach jako metoda usprawniania realizacji zadań publicznych. W większości państw Zachodnich rozważania nie koncentrują się wokół zasadności stos...
Książka (miękka)
do koszyka
36,18 zł
44,00 zł

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Wydawca: Edu-Libri
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wiz...
Książka (miękka)
do koszyka
19,29 zł
45,00 zł

Marketing terytorialny

Nowe obszary i narzędzia
Redakcja: Andrzej Szromnik
Wydawca: Edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generow...
Książka (miękka)
do koszyka
18,87 zł
52,00 zł
Znaleziono: 47
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20