MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Wydawca od A do Z
Wyświetl:
20

Badania marketingowe

Nowe metody badań i zastosowania
Wydawca: Difin
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uw...
Książka (miękka)
do koszyka
51,20 zł
60,00 zł

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Wydawca: Difin
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach ...
Książka (miękka)
do koszyka
50,22 zł
55,00 zł
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Wydawca od A do Z
Wyświetl:
20