MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 14
Przeglądaj:
Sortuj według:
Wydawca od A do Z
Wyświetl:
20

Od pomysłu do marki

Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od po...
Wydawca: CeDeWu
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY...
Książka (miękka)
do koszyka
101,24 zł
125,00 zł

Marketing

Wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
do koszyka
103,58 zł
129,00 zł

Promocja zdrowia dla studentów studiów licencjackich kierunku pielęgniarstwo i położnictwo

2
Promocji zdrowia we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się coraz większe znaczenie. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji związanych z opieką zdrowotną o...
Książka (miękka)
do koszyka
147,03 zł
169,00 zł

Ochrona konsumenta na polskim i międzynarodowym rynku finansowym

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja omawia problematykę ochrony konsumenta na rynku finansowym w wymiarze krajowym, europejskim i międzynarodowym. Analiza obejmuje w szczególności kwestię prawidłowego i uczciwego ks...
Książka (twarda)
do koszyka
126,65 zł
149,00 zł

Ochrona konsumenta przed niedozwolonymi postanowieniami umownymi we wzorcach umów kompleksowych na rynku energetycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja stanowi studium umowy kompleksowej specyficznej dla sektora energetycznego. Podjęta w niej tematyka odnosi się do niedozwolonych postanowień umownych we wzorcach umów kompleksowyc...
Książka (twarda)
do koszyka
118,15 zł
139,00 zł

Opodatkowanie akcji marketingowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową ...
Książka (miękka)
do koszyka
118,15 zł
139,00 zł

Reklama Aspekty prawne Nowe wyzwania

Wydawca: Wolters Kluwer
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.:• zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błą...
Książka (twarda)
do koszyka
143,65 zł
169,00 zł

Reklama produktów leczniczych

Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczeg&oac...
Książka (twarda)
do koszyka
126,65 zł
149,00 zł

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumie...
Książka (miękka)
do koszyka
109,65 zł
129,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
135,69 zł
219,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (miękka)
do koszyka
135,69 zł
219,00 zł

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Książka (twarda)
do koszyka
126,75 zł
169,00 zł

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji - Outlet

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Książka (twarda)
do koszyka
104,71 zł
169,00 zł

Lepsze wizualizacje danych

Jak tworzyć przekonujący i skuteczny przekaz
Książka (miękka)
do koszyka
149,25 zł
199,00 zł
Znaleziono: 14
Przeglądaj:
Sortuj według:
Wydawca od A do Z
Wyświetl:
20