MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 5
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Marketing

Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Wydawca: PWE
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskaz&oa...
Książka (miękka)
do koszyka
52,42 zł
69,90 zł

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Wydawca: PWE
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucj...
Książka (miękka)
do koszyka
67,42 zł
89,90 zł

Ciemna strona marketingu - Outlet

Wydawca: PWE
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieni...
Książka (miękka)
do koszyka
59,35 zł
109,90 zł

Ciemna strona marketingu

Wydawca: PWE
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieni...
Książka (miękka)
do koszyka
82,42 zł
109,90 zł

Marketing sportu

Wydawca: PWE
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, ...
Książka (kartonowa foliowana)
do koszyka
51,74 zł
64,90 zł
Znaleziono: 5
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20