MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 16
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

Lepsze wizualizacje danych

Jak tworzyć przekonujący i skuteczny przekaz
Książka (miękka)
do koszyka
149,25 zł
199,00 zł

Taken by Surprise

Wydawca: Gestalten
Today, the most clever brand communication is self-promulgating. Anyone currently working in brand communication is facing fundamental yet compelling challenges. In an age in which we are flooded w...
Książka (twarda)
do koszyka
129,71 zł
179,00 zł

Od pomysłu do marki

Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od po...
Wydawca: CeDeWu
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY...
Książka (miękka)
do koszyka
103,33 zł
125,00 zł

The World's Best Shops

How they started, the people behind them, and how you c...
Wydawca: Gestalten
A guide to the next generation of retail businesses. Meet the innovators and entrepreneurs who run shops, and learn how you can too. A new generation of founders and entrepreneurs are revolutionizi...
Książka (twarda)
do koszyka
140,30 zł
207,00 zł

Reklama Aspekty prawne Nowe wyzwania

Wydawca: Wolters Kluwer
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.:• zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błą...
Książka (twarda)
do koszyka
143,65 zł
169,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
135,69 zł
219,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (miękka)
do koszyka
135,69 zł
219,00 zł

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji - Outlet

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Książka (twarda)
do koszyka
104,71 zł
169,00 zł

Reklama produktów leczniczych

Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczeg&oac...
Książka (twarda)
do koszyka
126,65 zł
149,00 zł

Ochrona konsumenta na polskim i międzynarodowym rynku finansowym

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja omawia problematykę ochrony konsumenta na rynku finansowym w wymiarze krajowym, europejskim i międzynarodowym. Analiza obejmuje w szczególności kwestię prawidłowego i uczciwego ks...
Książka (twarda)
do koszyka
126,65 zł
149,00 zł

Ochrona konsumenta przed niedozwolonymi postanowieniami umownymi we wzorcach umów kompleksowych na rynku energetycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja stanowi studium umowy kompleksowej specyficznej dla sektora energetycznego. Podjęta w niej tematyka odnosi się do niedozwolonych postanowień umownych we wzorcach umów kompleksowyc...
Książka (twarda)
do koszyka
118,15 zł
139,00 zł

Opodatkowanie akcji marketingowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową ...
Książka (miękka)
do koszyka
118,15 zł
139,00 zł

Marketing

Wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
do koszyka
103,58 zł
129,00 zł

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumie...
Książka (miękka)
do koszyka
109,65 zł
129,00 zł

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Książka (twarda)
do koszyka
126,75 zł
169,00 zł

Promocja zdrowia dla studentów studiów licencjackich kierunku pielęgniarstwo i położnictwo

2
Promocji zdrowia we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się coraz większe znaczenie. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji związanych z opieką zdrowotną o...
Książka (miękka)
do koszyka
147,03 zł
169,00 zł
Znaleziono: 16
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20