MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 35
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

Art branding 2

Wydawca: one press
Światło na sztukę!Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Cel...
Książka (miękka)
do koszyka
76,06 zł
109,00 zł

Art branding 2 - Outlet

Wydawca: one press
Światło na sztukę!Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Cel...
Książka (miękka)
do koszyka
58,86 zł
109,00 zł

Autentyczność przyciąga.

Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym prz...
Wydawca: one press
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. ...
Książka (miękka)
do koszyka
31,33 zł
44,90 zł

Biblia content marketingu

Wydawca: one press
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CELSą dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszuk...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Biblia copywritingu

Wydawca: one press
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Biblia handlowca

Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
Wydawca: one press
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli...
Książka (twarda)
do koszyka
62,11 zł
89,00 zł

Biblia webwritingu Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo?

Wydawca: one press
Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI!Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskoń...
Książka (miękka)
do koszyka
38,31 zł
54,90 zł

Copywriting

Trafiaj słowem w umysły odbiorców
Autor: Norbert Oruba
Wydawca: one press
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? ...
Książka (miękka)
do koszyka
34,19 zł
49,00 zł

Eventy.

Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Wydawca: one press
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmoweCzłowiek ? jak flaming ? należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie w...
Książka (miękka)
do koszyka
48,15 zł
69,00 zł

Grywalizacja

Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingo...
Wydawca: one press
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy ty...
Książka (miękka)
do koszyka
27,22 zł
39,00 zł

Handlowanie to gra

Wydawca: one press
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla w...
Książka (twarda)
do koszyka
48,15 zł
69,00 zł

Jak być dobrym sprzedawcą

Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Wydawca: Studio Emka
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia anal...
Książka (miękka)
do koszyka
30,13 zł
39,00 zł

Jak nie wciskać?

Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
Wydawca: one press
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była ...
Książka (miękka)
do koszyka
27,84 zł
39,90 zł

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

Copywriting & Webwriting
Wydawca: one press
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej,...
Książka (miękka)
do koszyka
31,33 zł
44,90 zł

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz

Wydawca: Studio Emka
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie.Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanow...
Książka (miękka)
do koszyka
26,97 zł
34,90 zł

Marketing Drakuli

Jak zarabiać na ludzkich strachach
Wydawca: Studio Emka
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w og&...
Książka (miękka)
do koszyka
16,98 zł
39,90 zł

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących.

Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliw...
Autor: Kinga Sroka
Wydawca: one press
Witaj w świecie fascynujących danych!Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie onl...
Książka (miękka)
do koszyka
39,78 zł
57,00 zł

Marketing internetowy w Google.

Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce...
Wydawca: one press
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali ...
Książka (miękka)
do koszyka
60,85 zł
79,00 zł

Marketing Premium

Wydawca: one press
Poznaj świat marek luksusowych i premium!Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z popra...
Książka (twarda)
do koszyka
34,19 zł
49,00 zł

MLM Marketing wielopoziomowy

Autor: John Kalench
Wydawca: Studio Emka
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutor&oac...
Książka (miękka)
do koszyka
31,84 zł
39,90 zł
Znaleziono: 35
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20