MENU

Marketing internetowy w Google.

(Miękka)

Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marketing internetowy w Google.

Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach.

Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788328365254
  • EAN: 9788328365254
  • Liczba stron: 328
  • Wymiary: 16.8x23.7cm
  • Waga: 0.55kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

44,91 zł
49,90 zł

Biblia content marketingu

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CELSą dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania,...
53,10 zł
59,00 zł

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 3. Programowanie aplikacji internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista opiera się na nowej podstawie ...
27,13 zł
39,90 zł

Arkusze Google Ćwiczenia praktyczne

Policz to szybko i sprawnieArkusze Google są sieciowym odpowiednikiem Excela, programu szeroko rozpowszechnionego, nauczanego w szkołach i stosowanego w wielu firmach i urzędach. Dlatego ich twórcy starali się stworzyć środowisko pra...
39,50 zł
50,00 zł

Marketing historyczny.

Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za t...
62,10 zł
69,00 zł

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 1. Projektowanie stron internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista został opracowany zgodnie z nową p...
90,59 zł
100,66 zł

Stop Starvation Marketing

Get ready to embark on a journey through twenty-three power moves that will help you grow a successful healthcare, biotech, or IT company. With practical tips and real-world success stories, Stop Starvation Marketing is a must-read for tech...
60,52 zł
89,00 zł

Google Cloud Certified Professional Cloud Architect.

Chmura obliczeniowa jest rozwiązaniem niezawodnym i zapewniającym wysoki poziom bezpieczeństwa systemu. Nowoczesne rozwiązania tego rodzaju charakteryzują się dużą elastycznością i skalowalnością, pozwalają na budowę i rozbudowę aplikacji, monitorowani...
164,87 zł
183,19 zł

Praktyczność dla zróżnicowanego źródła przychodów w marketingu sportowym

English Premiership, EPL stał się czymś więcej niż tylko ligą dla tych, którzy śledzą mecz piłki nożnej. Stał się sposobem na życie dla tych, którzy podążają za grą, że jest prawdopodobnie jednym z kultowych statusów ze względu na jego silną trwałą atr...
240,74 zł
267,49 zł

Innowacje i marketing cyfrowy jako narzędzia zarządzania kryzysowego

Poniższe badania będą analizować, w jaki sposób marketing i innowacje przeszły na platformy cyfrowe, strategie, podejścia, które zostały przyjęte i jak wszystkie te nowe narzędzia, które idą w parze z rozwojem ery technologii, wpływają na wzrost sprzed...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!