MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Wydawca: one press
Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest...
Książka (miękka)
do koszyka
34,78 zł
49,90 zł

Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Wydawca: one press
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych in...
Książka (miękka)
do koszyka
47,86 zł
69,00 zł
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20