MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 29
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Wydawca: one press
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych in...
Książka (miękka)
do koszyka
48,16 zł
69,00 zł

Eventy.

Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Wydawca: one press
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmoweCzłowiek ? jak flaming ? należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie w...
Książka (miękka)
do koszyka
48,16 zł
69,00 zł

Twoja firma w social mediach

Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średni...
Wydawca: one press
Media społecznościowe w służbie Twojej firmySocial media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjo...
Książka (miękka)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Biblia webwritingu Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo?

Wydawca: one press
Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI!Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskoń...
Książka (miękka)
do koszyka
38,31 zł
54,90 zł

Art branding 2 - Outlet

Wydawca: one press
Światło na sztukę!Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Cel...
Książka (miękka)
do koszyka
58,86 zł
109,00 zł

Art branding 2

Wydawca: one press
Światło na sztukę!Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Cel...
Książka (miękka)
do koszyka
76,07 zł
109,00 zł

Nadaj życie marce,

czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
Wydawca: one press
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowanaTę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też...
Książka (miękka)
do koszyka
41,80 zł
59,90 zł

Poradnik Rekinów Sprzedaży.

Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
Wydawca: one press
Nauka pływania w oceanie nieskończonych możliwościHandlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milio...
Książka (miękka)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących.

Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliw...
Autor: Kinga Sroka
Wydawca: one press
Witaj w świecie fascynujących danych!Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie onl...
Książka (miękka)
do koszyka
39,78 zł
57,00 zł

Biblia handlowca

Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
Wydawca: one press
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli...
Książka (twarda)
do koszyka
62,12 zł
89,00 zł

Biblia copywritingu

Wydawca: one press
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Copywriting

Trafiaj słowem w umysły odbiorców
Autor: Norbert Oruba
Wydawca: one press
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? ...
Książka (miękka)
do koszyka
34,19 zł
49,00 zł

Biblia content marketingu

Wydawca: one press
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CELSą dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszuk...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Psychologia w sprzedaży.

W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć...
Wydawca: one press
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż?Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami...
Książka (miękka)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Zrozumieć marketing. Wydanie 2

Wydawca: one press
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działa...
Książka (miękka)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Wydawca: one press
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania markiChcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo ...
Książka (miękka)
do koszyka
41,80 zł
59,90 zł

Handlowanie to gra

Wydawca: one press
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla w...
Książka (twarda)
do koszyka
48,16 zł
69,00 zł

Zakamarki marki

Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub po...
Wydawca: one press
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego wię...
Książka (miękka)
do koszyka
38,31 zł
54,90 zł

SEO marketing.

Bądź widoczny w internecie
Wydawca: one press
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi pr...
Książka (miękka)
do koszyka
41,80 zł
59,90 zł

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Mikroróżnice, które generują makroefekty
Wydawca: one press
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowegoCzy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci byw...
Książka (miękka)
do koszyka
39,78 zł
57,00 zł
Znaleziono: 29
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20