MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

Mid-Century Ads

Wydawca: Taschen
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...
Książka (twarda)
do koszyka
101,00 zł
114,00 zł

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
117,98 zł
148,00 zł

The Copy Book

Wydawca: Taschen
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
75,23 zł
91,00 zł

Logo Design Global Brands

Wydawca: Taschen
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, q...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
79,62 zł
91,00 zł
Znaleziono: 4
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20