MENU
Znaleziono: 58
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redakcja: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
Książka (miękka)
do koszyka
52,02 zł
59,00 zł

Twoja firma 2.0

Od dobrej do wielkiej
Wydawca: MT Biznes
Jak przekształcić firmę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników przez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu, który ...
Książka
do koszyka
58,37 zł
69,90 zł

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie

Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Autor: Phil Barden
Wydawca: MT Biznes
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać mar...
Książka
do koszyka
62,53 zł
74,90 zł

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
do koszyka
64,98 zł
79,00 zł

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
Książka (miękka)
do koszyka
63,99 zł
79,00 zł

Modelowanie, symulacja i prognozowanie

Systemy ciągłe
Książka dotyczy modelowania i symulacji systemów ciągłych, a co za tym idzie, prognozowania ich zachowania w przyszłości. Problematyka symulacji stanowi potężne narzędzie wspomagające podejm...
Książka (miękka)
do koszyka
52,51 zł
59,00 zł

Zarządzanie

Nowe otwarcie
Wydawca: MT Biznes
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorc...
Książka (miękka)
do koszyka
98,28 zł
120,00 zł

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu San...
Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
Książka (twarda)
do koszyka
62,83 zł
79,00 zł

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka
Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
Książka (miękka)
do koszyka
64,68 zł
79,00 zł

Zarządzanie projektami

Ludzie – procedury – wyniki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków por...
Książka (miękka)
do koszyka
55,89 zł
69,00 zł

Six Sigma dla menedżerów

Wydawca: MT Biznes
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? Wszystkiego dowiesz się z ...
Książka
do koszyka
58,01 zł
69,90 zł

Dobre porażki

Jak popełniać błędy, aby odnieść sukces
Wydawca: MT Biznes
Rewolucyjna książka, która nauczy cię, jak korzystać z niepowodzeń, napisana przez badaczkę bezpieczeństwa psychicznego i wielokrotnie nagradzaną profesor Harvard Business School, Amy Edmondson. Cz...
Książka
do koszyka
58,01 zł
69,90 zł

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
Książka (miękka)
do koszyka
65,27 zł
79,00 zł

Zostań liderem, jakim chcesz!

Zaprojektuj własny styl przywództwa
Autor: Aga Szóstek
Wydawca: MT Biznes
Nie rodzisz się liderem – liderem się stajesz Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii...
Książka
do koszyka
54,20 zł
64,90 zł

Sedno strategii

Jak lider może stać się strategiem
Wydawca: MT Biznes
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia – zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną ...
Książka
do koszyka
62,90 zł
69,90 zł

Droga Toyoty

14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
Wydawca: MT Biznes
II WYDANIE UAKTUALNIONE I ROZSZERZONE – ZAWIERA NOWE BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełnio...
Książka
do koszyka
66,73 zł
79,90 zł

KAIZEN jako strategia

Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomow...
Autor: Masaaki Imai
Wydawca: MT Biznes
Masaaki Imai, założyciel Instytutu Kaizen oraz pionier koncepcji ciągłego doskonalenia, tym razem podjął wyzwanie opracowania i wdrożenia ogólnej strategii biznesowej kaizen/lean, która może odmien...
Książka
do koszyka
66,73 zł
79,90 zł

Platformizacja gospodarki cyfrowej

Nowe wyzwania dla regulacji
Wydawca: MT Biznes
Rozwój wiedzy i technologii tworzy nowe rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i optymalne projektowanie instytucji prawnych w ś...
Książka (miękka)
do koszyka
67,51 zł
74,90 zł

Projektowanie przyszłości

Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lea...
Wydawca: MT Biznes
Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie.Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konku...
Książka (miękka)
do koszyka
70,70 zł
84,90 zł

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
Książka (miękka)
do koszyka
80,09 zł
89,00 zł
Znaleziono: 58
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20