MENU
Znaleziono: 245
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Zarządzanie w zgodzie z człowiekiem

O roli kontraktu psychologicznego w budowaniu nowoczesn...
Wydawca: Difin
Seria: ENGRAM
Książka wprowadza czytelników w świat złożonych kontekstów zmieniającego się charakteru pracy, które powodują powstanie nowego typu relacji pracodawca–pracownik w warunka...
Książka (miękka)
do koszyka
49,50 zł
58,00 zł

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redakcja: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
Książka (miękka)
do koszyka
51,91 zł
59,00 zł

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie

Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Autor: Phil Barden
Wydawca: MT Biznes
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać mar...
Książka
do koszyka
62,54 zł
74,90 zł

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
do koszyka
64,98 zł
79,00 zł

Zarządzanie różnorodnością

W kierunku zróżnicowanych zasobów ludzkich w organizacji
Wydawca: Difin
Zmiany demograficzne, ewolucja kulturowa, powszechne migracje, rynki wschodzące, rozwój technologii grają i będą nadal odgrywać ważną rolę w tworzeniu coraz bardziej skomplikowanego środowis...
Książka (miękka)
do koszyka
68,19 zł
80,00 zł

Kierowanie zespołem projektowym

Wydawca: Difin
Szczególnie cenna jest, przedstawiona w książce, problematyka funkcjonowania zespołu projektowego zawierająca przegląd najważniejszych problemów i ich rozwiązań. W tej części książki ...
Książka (miękka)
do koszyka
32,98 zł
38,00 zł

Six Sigma dla menedżerów

Wydawca: MT Biznes
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? Wszystkiego dowiesz się z ...
Książka
do koszyka
58,38 zł
69,90 zł

Sekretny język komunikacji

Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerb...
Wydawca: MT Biznes
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te po...
Książka
do koszyka
50,03 zł
59,90 zł

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu San...
Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
Książka (twarda)
do koszyka
62,84 zł
79,00 zł

Przywództwo a innowacyjność organizacji

Perspektywa teoretyczna i praktyczna
Wydawca: Difin
Jednym z najcenniejszych zasobów organizacji są jej pracownicy. To ludzie tworzą i wprowadzają innowacje, ich postawa wobec innowacji jest najważniejsza. Bardzo dużą rolę w kształtowaniu pos...
Książka (miękka)
do koszyka
35,84 zł
42,00 zł

KAIZEN jako strategia

Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomow...
Autor: Masaaki Imai
Wydawca: MT Biznes
Masaaki Imai, założyciel Instytutu Kaizen oraz pionier koncepcji ciągłego doskonalenia, tym razem podjął wyzwanie opracowania i wdrożenia ogólnej strategii biznesowej kaizen/lean, która może odmien...
Książka
do koszyka
66,74 zł
79,90 zł

Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej

Wydawca: Difin
Publikacja dedykowana jest przede wszystkim kadrze menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, przedstawicielom nauki zainteresowanym problematyką marki osobistej raz studentom na kierunkach zar...
Książka (miękka)
do koszyka
38,41 zł
45,00 zł

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka
Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
Książka (miękka)
do koszyka
64,12 zł
79,00 zł

Analiza finansowa przedsiębiorstwa

Wydawca: Difin
W prezentowanym wydaniu książki uwzględniono przede wszystkim zmiany w zakresie wymogów formalnoprawnych dotyczących publikacji sprawozdań finansowych przez emitentów papierów ...
Książka (miękka)
do koszyka
55,40 zł
65,00 zł

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
Książka (miękka)
do koszyka
62,19 zł
79,00 zł

Szef wymagający i wyrozumiały

Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza
Autor: Scott Kim
Wydawca: MT Biznes
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powie...
Książka
do koszyka
41,68 zł
49,90 zł

Esencjalista

Mniej, ale lepiej
Autor: Greg McKeown
Wydawca: MT Biznes
Ile razy zgodziłeś się spełnić czyjąś prośbę, nawet się nad tym nie zastanawiając? Ile razy żałowałeś, że zgłosiłeś się do realizacji jakiegoś zadania, i zastanawiałeś się, co cię do tego podk...
Książka
do koszyka
37,49 zł
44,90 zł

Zero to one

Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłość
Wydawca: MT Biznes
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społ...
Książka (miękka)
do koszyka
33,32 zł
39,90 zł

Innowacyjne zarządzanie

Studium przypadków
Wydawca: Difin
Publikacja jest wynikiem badań nad siedmioma różnymi przypadkami praktycznymi, które zostały wyselekcjonowane, aby zaprezentować różnorodne aspekty i wyzwania innowacyjnego zar...
Książka (miękka)
do koszyka
48,64 zł
57,00 zł

Dobre porażki

Jak popełniać błędy, aby odnieść sukces
Wydawca: MT Biznes
Rewolucyjna książka, która nauczy cię, jak korzystać z niepowodzeń, napisana przez badaczkę bezpieczeństwa psychicznego i wielokrotnie nagradzaną profesor Harvard Business School, Amy Edmondson. Cz...
Książka
do koszyka
58,38 zł
69,90 zł
Znaleziono: 245
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20