MENU
Znaleziono: 218
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redakcja: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
Książka (miękka)
do koszyka
52,02 zł
59,00 zł

Twoja firma 2.0

Od dobrej do wielkiej
Wydawca: MT Biznes
Jak przekształcić firmę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników przez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu, który ...
Książka
do koszyka
58,37 zł
69,90 zł

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umie...
Książka (miękka)
do koszyka
33,08 zł
59,00 zł

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie

Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Autor: Phil Barden
Wydawca: MT Biznes
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać mar...
Książka
do koszyka
62,53 zł
74,90 zł

Strategia błękitnego oceanu Przemiana

Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitneg...
Wydawca: MT Biznes
Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz.
Książka
do koszyka
42,09 zł
49,90 zł

Przedsiębiorczość Jak założyć i rozwijać własną firmę

Autor: Brian Tracy
Wydawca: one press
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później p...
Książka (twarda)
do koszyka
38,31 zł
54,90 zł

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
do koszyka
64,98 zł
79,00 zł

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
Książka (miękka)
do koszyka
63,99 zł
79,00 zł

Zero to one

Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłość
Wydawca: MT Biznes
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społ...
Książka (miękka)
do koszyka
33,31 zł
39,90 zł

Modelowanie, symulacja i prognozowanie

Systemy ciągłe
Książka dotyczy modelowania i symulacji systemów ciągłych, a co za tym idzie, prognozowania ich zachowania w przyszłości. Problematyka symulacji stanowi potężne narzędzie wspomagające podejm...
Książka (miękka)
do koszyka
52,51 zł
59,00 zł

Zarządzanie

Nowe otwarcie
Wydawca: MT Biznes
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorc...
Książka (miękka)
do koszyka
98,28 zł
120,00 zł

Sekretny język komunikacji

Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerb...
Wydawca: MT Biznes
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te po...
Książka
do koszyka
49,05 zł
59,90 zł

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu San...
Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
Książka (twarda)
do koszyka
62,83 zł
79,00 zł

Zakamarki marki

Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub po...
Wydawca: one press
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego wię...
Książka (miękka)
do koszyka
38,31 zł
54,90 zł

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka
Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
Książka (miękka)
do koszyka
64,68 zł
79,00 zł

Szef wymagający i wyrozumiały

Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza
Autor: Scott Kim
Wydawca: MT Biznes
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powie...
Książka
do koszyka
40,86 zł
49,90 zł

Zarządzanie projektami

Ludzie – procedury – wyniki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków por...
Książka (miękka)
do koszyka
55,89 zł
69,00 zł

Praktyka zarządzania

Najsłynniejsza książka o zarządzaniu
Wydawca: MT Biznes
„Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania”. Książka Praktyka zarządzania ...
Książka
do koszyka
41,50 zł
49,90 zł

Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Wydawca: one press
Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowiJesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marke...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Six Sigma dla menedżerów

Wydawca: MT Biznes
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? Wszystkiego dowiesz się z ...
Książka
do koszyka
58,01 zł
69,90 zł
Znaleziono: 218
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20