MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 9
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Podstawy zarządzania organizacjami

Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasad...
Książka (miękka)
do koszyka
111,22 zł
134,00 zł

Zarządzanie finansami

Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne po...
Książka (miękka)
do koszyka
143,20 zł
179,00 zł

Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich

Nowe, trzecie wydanie światowego bestsellera! Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Ro...
Książka (miękka)
do koszyka
103,20 zł
129,00 zł

Scaling Up. Pakiet

Seria: Scaling up
Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad t...
Książka
do koszyka
125,10 zł
139,00 zł

Zarządzanie cenami

"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu akademicko-teoretycznym, nau...
Książka (miękka)
do koszyka
131,97 zł
159,00 zł

Informatyka ekonomiczna

Teoria i zastosowania
Wyróżnienie w Konkursie PTI - Informatyczna Książka Roku 2020 Informatyka ekonomiczna to uznana w świecie specjalność naukowa o interdyscyplinarnym charakterze, która zajmu...
Książka (twarda)
do koszyka
110,94 zł
129,00 zł

Współpraca międzyorganizacyjna w sektorze kreatywnym

Kontekst sztuk performatywnych
Wydawca: Difin
Sektor kreatywny w ostatnich latach dynamicznie się rozwija, a współpraca międzyorganizacyjna – chociaż ważna w tym sektorze – nie była dotychczas szerzej rozpoznana, szczeg&oacu...
Książka (miękka)
do koszyka
128,03 zł
150,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
118,26 zł
219,00 zł

Zarządzanie finansami

Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne...
Książka (twarda)
do koszyka
134,10 zł
149,00 zł
Znaleziono: 9
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20