MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Wydawca: Edu-Libri
Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędn...
Książka (miękka)
do koszyka
56,59 zł
69,90 zł

Na marginesie

Wydawca: Edu-Libri
Zbiór miniesejów pisanych od końca lat dziewięćdziesiątych dla periodyków „Wiedza i Życie” oraz „Teleinfo”. W wydaniu zwartym nabierają dodatkowej mocy ...
Książka (twarda)
do koszyka
53,46 zł
65,00 zł
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20