Ta książka zacznie Twoją przygodę z programowaniem. Prezentuje wiedzę w praktyczny, przystępny i zrozumiały sposób. Pomaga zbudować solidne podwaliny pod naukę języka Python oraz wytyczyć da...więcej »
Ta książka zacznie Twoją przygodę z programowaniem. Prezentuje wiedzę w praktyczny, przystępny i zrozumiały sposób. Pomaga zbudować solidne podwaliny pod naukę JavaScript oraz wytyczyć dalsz...więcej »
Podręcznik dla techników i szkół policealnych realizujący treści z zakresu 3 części kwalifikacji E.14 (Aplikacje internetowe). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności potrzebnych do two...więcej »
Książka „Programowanie obiektowe dla studenta i technika programisty” to podręcznik, dzięki któremu każdy czytelnik, bez względu na stopień zaawansowania, zrozumie podstawowe zas...więcej »
Ta książka zacznie Twoją przygodę z programowaniem. Prezentuje wiedzę w praktyczny, przystępny i zrozumiały sposób. Pomaga zbudować solidne podwaliny pod naukę JavaScript oraz wytyczyć dalsz...więcej »
Senior pracuje z arkuszem kalkulacyjnym czwarta i ostatnia z książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część czwarta skupia się wokół zagadnień związanych z obliczeniami z wykor...więcej »
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Un...więcej »
Podręcznik dla techników i szkół policealnych realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji E.14 (Tworzenie stron internetowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności potrzebnyc...więcej »