Książka „Programowanie obiektowe dla studenta i technika programisty” to podręcznik, dzięki któremu każdy czytelnik, bez względu na stopień zaawansowania, zrozumie podstawowe zas...
Senior pracuje z arkuszem kalkulacyjnym czwarta i ostatnia z książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część czwarta skupia się wokół zagadnień związanych z obliczeniami z wykor...
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Un...
Książka prezentuje prosty sposób poznawania programu Flash 5 służącego do tworzenia grafiki w sieci WWW. Uczy tworzenia kluczowych ramek oraz interakcyjnych animacji prowadząc do uzyskania f...
Książka opisuje Flash MX 2004 oraz Flash MX Professional 2004 odwołując się do konkretnych zadań. Na każdej stronie można znaleźć nowy przykład, który pomaga szybko wykonać opisywane zadania...