MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Marketing internetowy w Google.

Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce...
Wydawca: one press
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali ...
Książka (miękka)
do koszyka
60,85 zł
79,00 zł

Reklama cyfrowa Podręcznik

Analiza działań reklamowych największych światowych fir...
Autor: Andrew McStay
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga...
Książka (miękka)
do koszyka
58,46 zł
59,90 zł
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20