MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 68
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Kryzys klimatyczny?

Prawdy, półprawdy i kłamstwa -co wiemy, czego nam się n...
Wydawca: MT Biznes
Ta książka to podsycana nadzieją weryfikacja rzeczywistości, oferująca prawdę o klimatologii, której nie znajdziecie nigdzie indziej — co wiemy, czego nie wiemy i co to wszystko oznacz...
Książka (miękka)
do koszyka
62,53 zł
74,90 zł

Demografia jest przyszłością

Czy Polska ma szansę odwrócić negatywne trendy
Wydawca: MT Biznes
Dlaczego dzietność w Polsce jest tak niska? Co można zrobić, by istotnie wzrosła? Zmiany demograficzne są postrzegane jako egzystencjalne wyzwanie dla wielu krajów świata. W szczegól...
Książka (miękka)
do koszyka
62,15 zł
74,90 zł

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie

Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Autor: Phil Barden
Wydawca: MT Biznes
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać mar...
Książka
do koszyka
62,53 zł
74,90 zł

Nowe zasady marketingu i PR

Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, ...
Wydawca: MT Biznes
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnam...
Książka
do koszyka
66,72 zł
79,90 zł

Sekretny język komunikacji

Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerb...
Wydawca: MT Biznes
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te po...
Książka
do koszyka
49,05 zł
59,90 zł

Bankowość w gospodarce cyfrowej

Wydawca: MT Biznes
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręc...
Książka (miękka)
do koszyka
54,83 zł
64,90 zł

KAIZEN jako strategia

Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomow...
Autor: Masaaki Imai
Wydawca: MT Biznes
Masaaki Imai, założyciel Instytutu Kaizen oraz pionier koncepcji ciągłego doskonalenia, tym razem podjął wyzwanie opracowania i wdrożenia ogólnej strategii biznesowej kaizen/lean, która może odmien...
Książka
do koszyka
66,73 zł
79,90 zł

Trauma punkt zwrotny

Jak trudne doświadczenia mogą zmienić życie na lepsze
Autor: Jim Rendon
Wydawca: MT Biznes
Co się dzieje z człowiekiem, którego życiem wstrząsnęła trauma? Jak zmienia go to doświadczenie? Czy po takim przeżyciu można wrócić do siebie? I co to w ogóle znaczy wró...
Książka (miękka)
do koszyka
50,02 zł
59,90 zł

Zmierzch Wschodu

Jak Chiny stały się potęgą i czy grozi im upadek
Autor: Huang Yasheng
Wydawca: MT Biznes
W jaki sposób Chiny zbudowały i od wieków utrzymują swoją potęgę oraz dlaczego teraz grozi im upadek i porażka w wyścigu z ZachodemChińskie społeczeństwo od czasów ...
Książka (miękka)
do koszyka
75,07 zł
89,90 zł

Oni albo my!

Stany Zjednoczone kontra Chiny i koniec pięciu stuleci ...
Wydawca: MT Biznes
Jak Chiny planują zniszczyć światową dominację USA Globalna dominacja Stanów Zjednoczonych opiera się na dwóch filarach. Pierwszym z nich jest kontrola dystrybucji energii zaklętej w...
Książka (miękka)
do koszyka
62,53 zł
74,90 zł

Wzorce zwyciężania

Planowanie, improwizacja i fortele na polu bitwy Tom 1
Wydawca: MT Biznes
„Lubię generałów, którzy mają szczęście!” Te słowa Napoleona najlepiej opisują zespół cech, które powinien przejawiać dowódca zwyciężający w bitwach. ...
Książka (miękka)
do koszyka
39,77 zł
48,00 zł

Sztuczna inteligencja w biznesie

Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI
Wydawca: MT Biznes
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną in...
Książka
do koszyka
49,05 zł
59,90 zł

Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków

Szanse i zagrożenia
Wydawca: MT Biznes
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez wiele lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na p...
Książka (miękka)
do koszyka
54,20 zł
64,90 zł

Złoty wiek

Jak Polska została europejskim liderem wzrostu i jaka c...
Wydawca: MT Biznes
Dlaczego niektóre kraje są bogate, a inne biedne? Dlaczego jedne potrafią wydobyć się z gospodarczego zacofania, a inne tkwią w biedzie? Autor udziela odpowiedzi na te pytania na przykładzi...
Książka (miękka)
do koszyka
58,37 zł
69,90 zł

Zostań liderem, jakim chcesz!

Zaprojektuj własny styl przywództwa
Autor: Aga Szóstek
Wydawca: MT Biznes
Nie rodzisz się liderem – liderem się stajesz Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii...
Książka
do koszyka
54,83 zł
64,90 zł

Sedno strategii

Jak lider może stać się strategiem
Wydawca: MT Biznes
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia – zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną ...
Książka
do koszyka
59,06 zł
69,90 zł

Model oceny gospodarki finansowej gminy

Wydawca: MT Biznes
Gmina jako podstawowa jednostka samorządu terytorialnego realizuje szeroki zakres zadań publicznych, co wiąże się z określonymi zasobami pieniężnymi. Prawidłowe zarządzanie finansami stanowi elemen...
Książka (miękka)
do koszyka
54,83 zł
64,90 zł

Platformizacja gospodarki cyfrowej

Nowe wyzwania dla regulacji
Wydawca: MT Biznes
Rozwój wiedzy i technologii tworzy nowe rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i optymalne projektowanie instytucji prawnych w ś...
Książka (miękka)
do koszyka
63,28 zł
74,90 zł

Firma bez strachu

Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpieczni...
Wydawca: MT Biznes
Bezpieczeństwo psychologiczne a efektywność zespołu Szczególnie w dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy tradycyjna kultura „dopasowywania się” i „kontynuowania” o...
Książka (miękka)
do koszyka
49,05 zł
59,90 zł

Co chce wiedzieć klient?

Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odp...
Wydawca: MT Biznes
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że śre...
Książka (miękka)
do koszyka
45,40 zł
49,90 zł
Znaleziono: 68
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20