Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Paczkomaty 0 zł »

Nowe zasady marketingu i PR(Książka)

Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 79,90 zł
72,37
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 7,53 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
6,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Nowe zasady marketingu i PR

Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie • Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem. *** „Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści”. Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing „David informuje, bawi i inspiruje!

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Heartland 17-18 Czas nadziei / Zacząć od nowa

Pan Baldwin otrzymał pracę polegającą na przewiezieniu koni do sąsiedniego stanu. Niestety ojciec Trega nie podziela miłości do zwierząt swego syna. Konie stłoczone w ciasnej przyczepie źle znoszą tłok oraz długą podróż. Amy i Treg zrobią, co mo...

Nowe perspektywy rozwoju pedagogiki resocjalizacyjnej

Problematyka wychowawczego oddziaływania na jednostki wykolejone obyczajowo i przestępczo niezmiennie koncentruje na sobie uwagę nie tylko doświadczonych specjalistów nauk społecznych – od lat obserwujących, komentujących i starających się...

W Nowej Fundlandii

Powieść przygodowa Wiesława Wernica W Nowej Fundlandii należy do kanonu polskiej literatury młodzieżowej o Dzikim Zachodzie. Traper Karol Gordon, zachwycony pejzażem i atmosferą Nowej Fundlandii, gdzie spędził zimę, postanwia namówić przyjaciela...

Marketing polityczny

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie ka...

Państwo a gospodarka Nowe prawo przedsiębiorców Tom VIII

Państwo a gospodarka. Nowe prawo przedsiębiorców [...] dotyczy kluczowych zagadnień związanych z problematyką publicznego prawa gospodarczego. Opracowania [...] mają walor praktycznych analiz dotyczących węzłowych problemów związanych z n...

Sumariusz Metryki Koronnej. Seria Nowa. Księga wpisów MK 183

SUMARIUSZ METRYKI KORONNEJ. Seria Nowa. Księga wpisów MK 183 kanclerza Piotra Gembickiego z Archiwum Głównego Akt Dawnych w Warszawie, TOM XIII

Rzeczy dzieją się w Warszawie Nowe legendy miejskie

„Rzeczy dzieją się w Warszawie” to trzecia książka z warszawskimi opowiadaniami wydana przez Muzeum Warszawy. Do współpracy przy tegorocznym projekcie zaprosiliśmy, jak w poprzednich latach, znakomitych autorów, którym ...

Pamiętniki Józefa Wybickiego w nowym opracowaniu

Wszyscy Polacy wiedzą, że Józef Wybicki (1747-1822) jest autorem polskiego hymnu narodowego – Mazurka Dąbrowskiego. Ten gorący patriota wsławił się również wystąpieniem na sejmie w 1768 r. przeciwko działaniom ambasadora rosyjskiego...

Bieszczady Nowe spojrzenie na góry

Czy kiedykolwiek intrygowało Cię, gdzie zrobiono efektowne zdjęcia pojawiające się w albumach czy internecie? Skąd roztaczają się najpiękniejsze panoramy? Jaka historia kryje się za tymi miejscami? Ta publikacja nie pozostawi Cię bez odpowiedzi.T...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!