MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 3
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Wydawca: one press
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych in...
Książka (miękka)
do koszyka
47,86 zł
69,00 zł

KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności - Outlet

75 mierników ważnych dla każdego menedżera
Autor: Bernard Marr
Wydawca: one press
Kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI, można porównać do instrumentów nawigacyjnych. Pozwalają bowiem uzyskać wiedzę, czy przedsiębiorstwo radzi sobie dobrze, czy też zmierza ku ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,66 zł
79,00 zł

Wykorzystaj siłę design thinking! Przygotuj zespół do realizacji celów w środowisku VUCA

Wydawca: one press
Biznesowa nauka latania na najwyższym poziomie niepewnościTermin VUCA wywodzi się z wojskowości. Jest to akronim utworzony od czterech angielskich słów: zmienność (volatility), niepewn...
Książka (miękka)
do koszyka
38,31 zł
54,90 zł
Znaleziono: 3
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20