„Lubię generałów, którzy mają szczęście!” Te słowa Napoleona najlepiej opisują zespół cech, które powinien przejawiać dowódca zwyciężający w bitwach. ...więcej »
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że śre...więcej »
To książka niezwykła. Dialog między człowiekiem a sztuczną inteligencją. Reid Hoffman przy współpracy GPT-4zabiera czytelnika w podróż w świat przyszłości i zastanawia się, w jaki sp...więcej »
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego ...więcej »
Kompendium wiedzy o zaangażowaniu Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu D...więcej »
Ponadczasowy traktat polityczny i jedna z najważniejszych książek wszech czasów. Książę to nieśmiertelne refleksje, które do dziś kształtują myślenie liderów na całym świecie. ...więcej »
Książka dla każdego, kto chce dogłębnie zrozumieć tragizm polityki naszych czasów. Podczas długiej kariery reportera wojennego i komentatora polityki międzynarodowej w Europie, na Bliskim Ws...więcej »
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, gł...więcej »
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominają...więcej »
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem post...więcej »
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają suk...więcej »
Życie w korporacji to nie bułka z masłem – wiedzą o tym wszyscy, nie tylko ci, którzy mieli okazję sprawdzić fakty na własnej skórze. Logika działania w takich firmach bije szcz...więcej »