"Hello! Starter. Język angielski dla przedszkolaków" - nauka angielskiego dla 5- i 6-latków
Poznaj kangura Skipa, który jest bohaterem książki do języka angielskiego dla przedsz...
"Memo i przedszkolaki" - pakiet do nauki j. angielskiego od podstaw
Sympatyczny smok Memo bardzo dobrze zna angielski, dlatego staje się wiernym kompanem dzieci w wieku przedszko...
Mini Bingo! Podręcznik do języka angielskiego dla najmłodszych
Znajomość języka angielskiego jest we współczesnym świecie niemal obowiązkowa. Im wcześniej dziecko rozpocznie jego...
W praktycznej zamykanej teczce do wykorzystania zarówno przez anglistę, jak i nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Kurs rozpoczyna się krótką sekcją Welcome, w której uczniowi...
Dla dzieci 5- i 6-letnich proponujemy książeczkę przygotowującą do szkoły - "Cyferki klauna Bimboma", która w zabawny sposób pozwala dzieciom ćwiczyć rysowanie i pisanie cyf...
Jest to jedna z serii książeczek zawierających różne ćwiczenia grafomotoryczne. Doskonali precyzję ruchów ręki oraz koordynację wzrokowo-ruchową, a także ćwiczenia kaligraficzne utrwa...
„Elementarz” to książka wyjątkowa, najważniejsza w życiu dziecka, bo pierwsza samodzielnie przeczytana. Nasz „Elementarz” składa się z czterech zeszytów. W „Ele...
„Elementarz” to książka wyjątkowa, najważniejsza w życiu dziecka, bo pierwsza samodzielnie przeczytana. Nasz „Elementarz” składa się z czterech zeszytów. W „Ele...
Podręcznik został przygotowany w formie książeczki z ćwiczeniami uzupełniającymi i utrwalającymi treści oraz umiejętności zdobyte przez dziecko na katechezie.Rozpoczynają go specjalne strony:...
Realizacja materiału w przedszkolu dla grupy sześciolatków została zaplanowana na 60 jednostek tematycznych. Atutem jest tutaj 17 jednostek związanych z dynamiką roku liturgicznego. Struktur...
Wprowadza samogłoski prymarne – a, u, i według sposobu, który powtarza się przy każdym nowym materiale. Samogłoski przyporządkowane są do różnych sytuacji z życia malucha, tak a...
Ze wstępu Autorki:„Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek oznaczonych dwuznakami (sz i rz) jest trudnym zadaniem. Nie należy uczyć dziecka nazw poszczególnych liter w dw...
Ze wstępu Autorki:„Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek, z których jedna jest oznaczona dwuznakiem (Dz) jest nowym wyzwaniem dla dziecka. Nie wolno podawać dziecku naz...
W kolejnej książeczce pojawiają się nowe sylaby z ł i ch. Są w niej stałe i znane już dobrze dziecku elementy: biedronki, pszczółki, babki z piasku, Janek i Jagoda itd. Tradycyjnie, pod koni...
W kolejnej książeczce pojawiają się nowe sylaby z cz i dż. Tradycyjnie już, pod koniec zeszytu, Autorka proponuje samodzielne czytanie słów i zdań z nowo poznanymi literami. Oglądając z dzie...
Ze wstępu Autorki:„Prawidłowy zapis głosek zawierających miękkie spółgłoski przysparza pierwszoklasistom wielu problemów. Dzieje się tak dlatego, że uczniom trudno zrozumi...
Ze wstępu Autorki:„W wyrazach takich jak ćma i ciastko czy dźwig i dziadzio podawanie reguł zapisu nie spełnia swojej funkcji, bowiem dzieci powinny uczyć się czytać na drodze naturalny...
Ze wstępu Autorki:„To już ostatnia para miękkich głosek oraz trudna artykulacyjnie głoska r. Zwykło się sądzić, że drżąca głoska r pojawia się najpóźniej w rozwoju mowy dziecka. ...
Ze wstępu Autorki:„Czytanie wyrazów z samogłoskami nosowymi ą i ę jest najtrudniejszym etapem w nauce. Nie tylko dlatego, że wzrokowe zróżnicowanie liter a:ą i e:ę wymaga ...
Ze wstępu Autorki:„Zeszyt 19. rozpoczyna serię książeczek, które pomogą dzieciom opanować trudną umiejętność czytania tekstów ze zrozumieniem. Korzystanie z podręcznik&oac...