MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii

Nowe, poprawione i rozszerzone wydanie podręcznikowego ...
Autor: Enric Jardi
Jeśli chcesz za pomocą znaków skutecznie dotrzeć do odbiorcy, musisz poznać jego gust, upodobania i percepcję.Nowoczesne podejście do tematyki, przystępny i ciekawy język, konkre...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe

W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe” Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ic...
eBook (mobi, epub)
do koszyka
89,25 zł
119,00 zł
Znaleziono: 2
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20