Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego

Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź

Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną — trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym wirtualnym torcie.

Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry? Od czego zacząć? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat. Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie; człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie e-biznesu – Piotra Majewskiego.

Przeczytaj, co mówi na temat e-biznesu, i poznaj odpowiedzi na 125 najważniejszych pytań, m.in.:

Jak wejść w internet i odnieść sukces bez wielkich inwestycji?
Gdzie są pieniądze w sieci, a gdzie ich nie ma?
Jak przeprowadzić efektywną analizę rynku i konkurencji?
Jak zacząć, jeśli nie mamy doświadczenia informatycznego i funduszy, ale mamy czas?
Jak stworzyć kampanię marketingową dla nowo powstałego portalu?
Jak wypromować swój e-biznes skutecznymi i darmowymi metodami?
W jaki sposób klienci najchętniej płacą w e-sklepach i jak ułatwić im transakcje?
Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera?
Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?
Jak blog może wpływać na sprzedaż?

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324627233
  • EAN: 9788324627233
  • Liczba stron: 224
  • Wymiary: 14.0x21.0cm
  • Waga: 0.28kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Anatomia człowieka 1500 pytań testowych

Książka zawiera 1500 pytań wielokrotnego wyboru, o różnym stopniu trudności, z zakresu anatomii prawidłowej, podzielonych na dwie części. Pierwsza część dotyczy poszczególnych układów, druga zaś - wybranych okolic typograficznych. ...

Biznes, etyka, odpowiedzialność

Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczającym zarówno ...

Kultura biznesu

Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wyda...

Logistyka w biznesie międzynarodowym

Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodo...

100 pytań o jedwabiu

Jedwab to skarb Chin i klejnot Wschodu, który zapisał się złotymi zgłoskami na kartach historii i odegrał doniosłą rolę na scenie kultury światowej. Historia produkcji jedwabiu sięga ponad tysiąca lat. Jak powstaje jedwab? Jak doszło do jego odk...

Polsko-angielski słownik biznesu

To podręczne kompendium przeszło 6000 podstawowych terminów i wyrażeń związanych ze współczesną gospodarką rynkową, obejmujące zwłaszcza takie obszary, jak: handel zagraniczny, bankowość, finanse, zarządzanie, prawo handlowe, ubezpieczeni...

Psychologia zmiany w życiu i biznesie

Co robić inaczej, by nie było tak jak zawsze Planujesz właśnie w tym roku spełnić postanowienia noworoczne, cele czy marzenia? Już wiesz, że łatwa zmiana w trzech krokach to jak tabletka odchudzająca? Daje złudzenie działania, a pote...

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi ...

Gotowi na zabawę w biznes? Startup!

Jeśli jesteś nastolatkiem,  który uwielbia gry komputerowe i ma głowę pełną marzeń…. Jeśli jesteś rodzicem,  który chce pomóc dziecku rozwijać pasje w świecie nowych technologii… ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!