Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Wyprawka szkolna »
MENU

Biznes, etyka, odpowiedzialność(Miękka)

5.00  [ 4 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
53,82
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,18 zł
Stan magazynowy:Średnia ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis dla paczek o wartości od 200 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
3,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,99 zł
Kurier pocztowy
9,99 zł
Paczkomaty InPost
9,99 zł
Kurier
14,99 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,99 zł
Kurier pocztowy
12,99 zł
Kurier
17,99 zł

Biznes, etyka, odpowiedzialność

Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczającym zarówno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek co do wykorzystania wiedzy z tego zakresu w życiu gospodarczym. Pozwala to czytelnikowi na dogłębne zrozumienie zagadnienia, zaczynając od indywidualnych decyzji menedżerów oraz innych grup interesariuszy firm i organizacji gospodarczych, a kończąc na zasadach zalecanych do stosowania w biznesie międzynarodowym.

Jest to podręcznik, który etykę biznesu wywodzi z etyki jako części filozofii i z myśli ekonomicznej oraz odpowiada na pytanie: na czym polega odpowiedzialność społeczna w gospodarce i jakie są jej konsekwencje.

(Z recenzji prof. dr hab. Jerzego Dietla, Prezesa Zarządu Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości)

Praca jest przeznaczona dla studentów i kadry akademickiej, menedżerów, pracowników firm oraz wszystkich, którzy chcieliby się zapoznać z tą tematyką. Zapewnia odpowiedzi na pojawiające się nowe dylematy moralne wynikające z ciągłych zmian gospodarczych i społecznych.

Profesor Wojciech Gasparski jest uznanym autorytetem w dziedzinie etyki biznesu, nauki o zarządzaniu i prakseologii oraz dyrektorem Centrum Etyki Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. Profesor Wojciech Gasparski zaprosił do współpracy wybitnych specjalistów z tak różnorodnych dziedzin, jak prawo, filozofia, socjologia, zarządzanie, co nadało publikacji interdyscyplinarny charakter.

Książka powstała we współpracy z: prof. dr hab. Anną Lewicką-Strzałecką, dr Dariuszem Bąkiem, dr Bolesławem Rokiem oraz dr Julitą Sokołowską.

Na szczególne podkreślenie zasługuje fakt, iż [...] praca napisana została przez najwybitniejszych przedstawicieli polskiej etyki biznesu, którzy co najmniej od dwóch dziesięcioleci zajmują się tą problematyką.

(Z recenzji dr hab. Jacka Sójki, prof. UAM, Dyrektora Instytutu Kulturoznawstwa, Kierownika Zakładu Etyki Gospodarczej UAM oraz Prezesa Polskiego Stowarzyszenia Etyki Biznesu EBEN Polska)

Wydawnictwa Profesjonalne PWN to nowoczesne publikacje napisane przez najlepszych praktyków biznesu oraz wybitnych naukowców z polskich i zagranicznych uczelni.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Inni Klienci oglądali również

    W szkole nie nauczono mnie biznesu

    Dlaczego tak wielu znakomicie wykształconych ludzi zasila szeregi bezrobotnych lub pracujących za głodowe pensje, podczas gdy słabsi uczniowie opływają w luksusy? Czemu tak wielką wagę przykładamy do IQ? Przecież jest aż 7 typów inteligencji! Ro...

    Etyka powinności

    Etyka jest dziedziną filozofii. Ta banalna prawda z wielkim trudem przebija się do opinii publicznej, zwłaszcza że mało kto przechodzi przez kurs etyki w szkołach. (…) Etyka jako dziedzina filozofii rozwija się od, co najmniej, dwóch tysi...

    Etyka menedżera społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

    Początkowo powiązana z normami etycznymi, po serii bankructw znanych firm społeczna odpowiedzialność jest widziana w gospodarce globalnej jako jeden z najistotniejszych elementów zarządzania, warunkujących stabilizację i rozwój przedsiębi...

    Niemiecki w biznesie

    „NIEMIECKI W BIZNESIE. Niezbędnik językowy dla pracowników i właścicieli firm” autorstwa Ewy Marii Rostek to pozycja ułatwiająca pracę wszystkim, którzy w życiu zawodowym kontaktują się codziennie lub sporadycznie ze swoimi ni...
    79,00 zł

    Etyka adwokacka Wybór orzeczeń Wyższego Sądu Dyscyplinarnego Adwokatury

    Historia adwokackiego sądownictwa dyscyplinarnego to – bardziej niż dzieje instytucji – historia ludzi, ich wzlotów i upadków, spraw zwyczajnych ale też takich, które odcisnęły trwały ślad w zbiorowej świadomości naszej...

    Odpowiedzialność za szkody łowieckie

    Książka przedstawia wieloaspektową analizę problematyki odpowiedzialności za szkody łowieckie. W pracy omówiono m.in. takie zagadnienia jak:- szacowanie i określanie wysokości szkód łowieckich,- specyfika szk&oacut...

    Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce

    Autorka porusza zagadnienia źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i problemy, z jakimi sp...

    Wielcy Filozofowie 12 Etyka

    Baruch de Spinoza to istne intelektualne monstrum, wyposażone jednak w życzliwą duszę. Filozof-samotnik, z zawodu szlifierz soczewek optycznych, myśliciel wyjątkowo niepokorny i pomysłowy, piekielnie trudny w czytaniu, a przy tym klarowny i wdzięczn...

    Etyka

    Ta książka mimo wszystko jest po to, by uczynić Was lepszymiWszystkie książki na tematy moralne są budujące albo kiepskie. Taki to już gatunek. Karty na stół! Czy będę Was pouczał, jak macie żyć? Poniekąd tak. Czy będę moralizował? Miejsca...

    Recenzje (2):

    Najnowsze | Najbardziej pomocne
    Katarzyna Lewtak
    Dodano: 02.10.2012 20:22:58

    Każdy, kto zetknął się z zagadnieniem etyki biznesu w teorii, powinien kojarzyć takie nazwiska jak Gasparski, Lewicka-Strzałecka czy Rok. Osoby te od wielu lat zajmują się tematyką związaną z etyką biznesu, co sprawia, że można uznać je za autorytety w tej dziedzinie. Jak wiadomo nie należy oceniać książki po okładce. W przypadku „Biznes, etyka, odpowiedzialność” nie zawiedzie nas również jej zawartość. Autorzy nie tylko zaczynają od przedstawienia korzeni etyki i wyjaśnienia jej istoty, ale również przechodzą przez wiele zagadnień z życia społecznego (np. ubóstwo, religia, CSR) i biznesowego (np. finanse, Public Relations, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi), pokazując etyczne zachowania w tych obszarach. Książka zawiera nie tylko teoretyczne podstawy etycznych zachowań, ale również liczne przykłady zastosowania taj idei w życiu i w pracy. Niezależnie od specjalizacji, każdy znajdzie coś dla siebie. Pozycja obowiązkowa dla studentów ekonomii/zarządzania i menadżerów.

    Ocena: 
    Olga Paluchowska
    Dodano: 14.09.2012 20:03:01

    Treść zawarta w książce zmusza do myślenia i szukania własnej drogi zgodnej z przekazanymi wartościami. Większość felietonów poświęcona jest etyce. Etyka ekonomii, etyka w public relations oraz etyka w sferze finansów. Bardzo ciekawym fragmentem jest rozdział poświęcony audytowi etycznemu organizacji, który wbrew pozorom nie jest wcale nowym zjawiskiem. Autor przekonuje w nim, jak ważne i potrzebne jest takie działanie w każdym przedsiębiorstwie, jakie korzyści możemy z niego czerpać. Przedstawia nam również procedurę przebiegu takiego audytu. W książce poruszono również temat praw i obowiązków konsumenta, korupcji czy raportowania i oceny społecznej odpowiedzialności.

    Książka skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie, zarówno student jak i menadżer oraz każdy, kto chce pogłębić swoją wiedzę na tej płaszczyźnie. Pozycja ta może być bardzo pomocna w pisaniu prac dyplomowych.

    Ocena: