MENU

Campus, Brand, and Circus

(Książka)

A Social History of College Sports

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Najniższa cena z 30 dni: 217,68 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

241,87
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Campus, Brand, and Circus

Campus, Brand, and Circus: A Social History of College Sports provides students with a historical perspective on relevant issues regarding college athletics. The text chronicles the evolution of collegiate sport while exploring topics including youth rituals, the legal status of college athletes, masculine identities, gender markers, leisure cultures, racial hierarchies, and more.

Over the course of eight chapters, the text provides students with contemporary context for the study of college sports history, an overview of the inception of recreational and athletics activities by student associations in the 1800s, and insight on the rise of American football. The book addresses women in college sports, speaks to the African-American athlete experience, and examines the relationship between college sports and mass media. The final chapter analyzes the consolidation of Big Time collegiate sports, namely football and basketball, as national brands in sports entertainment and its continued effects on American culture.

Campus, Brand, and Circus provides unique insight into the world of college sports and explores vital trends in U.S. sports entertainment studies. It is well suited to courses in American sports history, college sports history, and the sociology of sports.

Juan Javier Pescador is a professor of history at Michigan State University, where he teaches courses in American sports history, college sports history, and American film history. He earned his Ph.D. from the University of Michigan in 1998. Dr. Pescador has published numerous research and educational books with university presses in the United States, Mexico, Spain, and Canada. He pioneered the field of sports history and college sports history at Michigan State and in the Big Ten. As a filmmaker, Dr. Pescador has directed and produced five documentary films on relevant issues like homophobia, transgender, youth incarceration and public arts.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,03 zł
14,99 zł

Lego Master Brand Maluj Wodą

Kolorowanka wodna• zabawa odpowiednia dla młodszych dzieci• prosta formuła pierwszej zabawy w kolorowanie wymagająca jedynie pędzelka i wody• duże ilustracje z ulubionymi bohaterami• dzięki perforacji obrazki...
95,20 zł
119,00 zł

Brand Equity

Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró...
57,00 zł
79,99 zł

Lego Master Brand Buduj i naklejaj Roboty

Zestaw z książką z pomysłami na konstrukcje, naklejkami i klockami LEGO• Kreatywna zabawa w świecie LEGO• Książka pełna zadań, wyzwań i stron do pokolorowania• 52 klocki LEGO i 3 wyjątkowe modele robotów do zbudo...
64,73 zł
74,00 zł

The Psychology of Love

This volume brings together Freud's main contributions to the psychology of love. His illuminating discussions of the ways in which sexuality is always psychosexuality - that there is no sexuality without fantasy, conscious or unconscious - have change...
65,61 zł

The Circus

The year is 1985, and O' Hare's Travelling Circus is touring the country.Their spectacular acts mesmerize audiences everywhere, with entertaining clowns, high-flying acrobats, a muscular strongman and a dare-devil motorcycle ...
122,87 zł

The Contemporary Circus Handbook

The Contemporary Circus Handbook: A Guide to Creating, Funding, Producing, Organizing and Touring for the 21st Century is a guide to creating theatrical performance shows, built on interviews with dozens of creators who have made shows-big ...
47,21 zł

How to Build a Winning Brand

Antonio H. Adad, or “Tito” to close friends and family, devoted his whole corporate life to only one company: S.C. Johnson ' Son (SCJ), a family-owned company based in Racine, Wisconsin. SCJ is renowned as a world leader in the area of i...
334,28 zł

University brand building

The world's leading universities have been applying various marketing strategies in their management since the late 1980s. The interest in university branding in the West was dictated by the expansion of the global higher education market and the emerg...
24,46 zł

The Power of Brand Engagement

The Power of Brand Engagement is a quick guide to winning customers. It aims to help you tackle your brand engagement hurdles and finally take your brand to the next level. With detailed explanations of how and why brand engagement is crucial to lon...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!