MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Customers Know You Suck

(Książka)

Actionable CX Strategies to Better Understand, Attract, and Retain Customers

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 78,77 zł
Najniższa cena z 30 dni: 78,77 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

70,89
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Customers Know You Suck

Customers Know You Suck is the how-to manual for customer-centric product-market fit. Its highly actionable models, maps, and processes empower everyone to improve the Customer Experience (CX). Learn how to investigate, diagnose, and act on what's blocking teams. Gather the evidence and data that better inform decisions, leading to increased satisfaction, conversion, and loyalty. Use our governance model for implementing and monitoring the progress, success, and failure of internal process changes and experiments.


We've all been in that meeting: something we thought users would want or do didn't happen as expected. How did we get that wrong and how do we keep that from happening again? Too often, product and service decisions are not guided by customer intelligence data. Where we lack knowledge, we work from guesses and assumptions, introducing or increasing risk.


Customers expect high quality and value from every interaction with your company. People notice when we don't meet their quality standards. Our reviews, stock price, support tickets, and customer attrition clearly show that what we thought was "good enough" isn't. If you lose potential or current customers in one channel, you've probably lost them in every channel.


But transforming toward customer-centricity strengthens customer relationships and increases revenue. Save money, reduce risk, work more efficiently, and improve culture while increasing customer satisfaction and loyalty.


-----


Who should read this book? Managers, leaders, and execs. Strategists and analysts. Product, Marketing, Support, Engineering, Data, CX, UX, and everybody else. This book is about creating change. Where you don't have that authority, please bring ideas to those above you in your org.


-----


"Every chapter in Customers Know You Suck has something that makes me think, "If only that annoying person in my company understood this." The book contains a lot of principles and practical advice, and can be easily skimmed if you need to go deeper into one of the topics. It's a manual, and I mean this in a very positive way: it's deep, it's comprehensive, and it's chunked in a way that allows me to find the answer to a specific question the moment I need it. There are a lot of short paragraphs with precise titles, boxes with specific examples, and separate chapters for interviews. It's super helpful, and easy to find topics I want to explore." - Ilaria Fioravanti, UX Designer


-----

Advice from authors, speakers, trainers, big consulting companies, webinars, and white papers is often high-level. You might hear the following and still have no idea what to do:

* Deliver innovative products and services.

* Be product-led, use product discovery techniques, and validate ideas for product-market fit.

* Be Agile and Lean. Increase efficiency and velocity.

* Value privacy, safety, ethics, diversity, inclusion, and accessibility.

* Aim for continuous discovery, continuous delivery, continuous improvement, and continuous learning.

* Convince the execs and get buy-in.

* Create positive customer and employee experiences.

* Lead with empathy and create empathy

* Talk to customers, listen to them, and walk in their shoes.

* Design a customer journey map.

* Experiment, innovate, and disrupt

* Use NPS, measure customer satisfaction, and do whatever it takes to lift those scores.

* Run some surveys, A/B tests, talk to a few customers, and find out what they need.

* Pursue customer feedback.

* Brainstorm using workshops, design thinking, design sprints, Lean UX, and LEGO.

This book takes a critical thinking look at the above advice, and guides readers to action.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

53,96 zł
59,95 zł

Know hau! Radość na czterech łapach

Pies domowy (Canis familiaris) określany mianem najlepszego przyjaciela człowieka, przez wielu traktowany jest jak członek rodziny. Za opiekę i uwagę odwdzięcza się lojalnością, przywiązaniem i bezgranicznym oddaniem. Napisany z pasją przewodnik po ps...
60,24 zł
66,93 zł

You Don't Know What You Don't Know™

No matter what stage of business ownership an individual is in, Terry Lammers can help them to navigate the twists and turns of the business cycle and steer their enterprise toward success.
33,05 zł
36,72 zł

Awesome Jokes That Every 9 Year Old Should Know!

Which dog always wins the race?The one with the comfortable lead!How do angry people tie their shoes?With a crossbow!What's big, purple and smells horrible?A mons...
129,70 zł
144,11 zł

What Your CEO Needs to Know About Sales Compensation

Put simply: money motivates. Yet most senior executives fail to see the big picture--and the strategic power of incentives. Learn how to evaluate and improve your sales incentive plan and help your organization reach its ultimate goals.
106,57 zł
118,41 zł

101 Things You Should Know About Jail

If you were ever curious about the ins and outs of jail, then this book is a must-read for you. The author takes you by the hand and walks you through the Penal Process.He reveals a first-hand account of his experiences behind the ...
63,84 zł
70,93 zł

What God Does Not Know

Are there things that God does not know? Do you wonder how to answer that nagging question in the back of your mind? Are you curious about where and to whom you belong? Could someone possibly love you forever, with a love that never changes? Do you ...
81,69 zł
90,77 zł

What You Need to Know about Salvation

Bad news first: everyone is born lost. Now the good news: Jesus saves! Simple enough. But today's secular and new age optimism blinds many to the reality that we need a Savior. And even some who come to Christ don't fully understand the stupe...
151,34 zł
168,15 zł

How to Make More Money Than You Know How to Spend

"How to Make More Money Than You Know How to Spend" is aimed at business leaders who wish to improve how they go about thinking and planning their business, and who want their business to create wealth, ideally more money than they know how to spend. ...
74,75 zł
83,06 zł

What You Ought to Know About Your Baby

This work has been selected by scholars as being culturally important, and is part of the knowledge base of civilization as we know it. This work was reproduced from the original artifact, and remains as true to the original work as possible. Theref...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!